TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cassandra
25-4-2014
|
25-3-2013 10:02:54
Amai zoveeeeel dat er op je lijstje staat! Je gaat echt supertrots zijn op de grote dag als je gaat zien dat je al die mooie decoratie zelf gemaakt hebt.
Ik ga onderstaande dingen maken, maar zit momenteel bij veel dingen in een "test-fase". Ben ook stilletjesaan de nodige materialen aan het inslaan en vanaf mei ga ik er volledig invliegen denk ik :)
-armband of ketting voor dames van de suite -zakjes of doosjes voor de bedankjes personaliseren - kader met tekst voor bij bedankjes - kader met tekst voor bij "gastenboek" -"gastenboek" dat eigenlijk uit voorgedrukte "invulblaadjes" zal bestaan - misboekje - papieren zakjes voor rozenblaadjes of "confetti" -enveloppendoos -soort van schaal in klei voor de ringen http://www.intimateweddings.com/blog/diy-ring-bowl-made... -versiering kerk (tissue pomanders) -bruidsboeket (papier) -boutonnières (papier) -uitnodigingen -....
De rest weet ik nog niet :) er kunnen nog dingen bijkomen
|
|
Dorien
20-7-2013
|
25-3-2013 10:22:25
Super dat jullie zoveel zelf maken! Ik was dit oorspronkelijk niet van plan, ik ben NIET creatief , maar door veel op internet te surfen, waag ik me toch aan enkele DIY-dingen. Al gemaakt: -Naamkaartjes voor op tafel suite -Poster met tekst voor EHBO-mandje damestoilet -Folders met feestreglement -Spandoek voor bij ouders thuis -Doosjes voor bedankjes (enkel nog vullen) To do: -Pomanders kerk -2 boompjes voor ingang kerk/zaal -Kader met tekst voor bij bedankjes/gastenboek -Snoepzakjes kindjes aan doosje stoepkrijt bevestigen -Corsages (gaat mijn vriendin maken) -Enveloppedoos (gaat mijn zus maken) -Kader met 20 juli-weetjes Voor de rest ben ik er nog niet uit, of ik nog dingen zelf wil doen. Ik zal eerst deze punten maar al tot een goed einde proberen te brengen @Carrrie: heb je een voorbeeld van de juwelen die je gemaakt hebt voor de bruidsdames en getuige? Ik vind dit wel een leuk idee!
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
25-3-2013 10:27:43
Hey Dorien. Dat ehbo-mandje en dat kader met de 20-juli weetjes vind ik wel origineel. Wat bedoel je juist met "2 boompjes voor ingang kerk/zaal". Ga je boompjes "maken" op een of andere manier, of ga je ze versieren? :p
|
|
Dorien
20-7-2013
|
25-3-2013 10:47:44
Ik had een voorbeeld gezien op internet, mooi en niet moeilijk http://www.trouwplaza.be/sierboompje.html Je kan ze maken zoals dit voorbeeld, maar onderaan schreef er iemand een reactie dat het ook mooi is om het bv met mos enzo te bekleden, lijkt me ook wel mooi!
|
|
Carrie
13-9-2013
|
25-3-2013 11:18:10
Dorien,
enig idee hoe je dit mos dan vastmaakt op de isomo? ik zou dit ook welleuk vinden, en dan witte strikjes er op ofzo...
als je uw mailadres (in pm) geeft, dan stuur ik een fotoke door van de juweeltjes ;-)
|
|
Katrien
20-4-2013
|
25-3-2013 11:40:41
Waw seg! Zo'n creatieve dames! super hoor. Ik wou dat ik tijd had om zoiets te doen. Echt waar. Ik zit al met m'n handen in m'n haar omdat ik zijden boeketjes moet afwerken, haha. En dan gaat het enkel maar om de steeltjes omwikkelen, hé. :-)
|
|
Dorien
20-7-2013
|
25-3-2013 11:47:22
@ Carrie Geen idee, misschien ook met die speldjes?
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
25-3-2013 12:20:32
Ik denk dat je mos gewoon kunt lijmen met een lijmpistool of zoals zoals Dorien zegt met "speldjes" (lange krammen veronderstel ik?) :) Dat mos gaat er ook veel meer naturel uitzien dan het voorbeeldje op trouwplaza
|
|
Isabelle
13-9-2013
|
25-3-2013 17:20:16
Hey Carrie, Ik ben ook nog op zoek naar een cadeautje voor de bruidsmeisjes. Wat bedoel je precies met "zakjes voor de juwelen van bruidsdames"? Welke juwelen zitten daar dan in? En in wat voor stof is dit zakje?
|
|
Sylvie
27-7-2013
|
25-3-2013 18:36:27
Hey Carrie ! Ik ben ook van plan een rozenboog te decoreren. Wat ik me nu afvroeg hoe laat je deze recht staan als je hem niet in het gras kun prikken?
|
|
Carrie
13-9-2013
|
25-3-2013 21:32:54
De zakjes voor de bruidsmeisjes zijn gewone zwarte geschenkzakjes, ik heb er dan een ander lint doorgedaan, een labelke met hun naam aangestrikt, binnenin met groen zijdepapier beplakt (zodat het er een beetje uitsteekt)....
De rozenboog gaan we waarschijnlijk gewoon kopen (ik zoek een zwarte ijzeren) en die wil ik versieren met enkele grote witte rozen. Wij gaan deze wel in het gras kunnen vastpinnen want onze viering is in de tuin van de feestzaal. Als je hem op een stenen ondervloer zet, dan blijft die wel gewoon staan, denk ik. Tenzij er echt rukwinden zijn. Dan zou ik vb enkele leuke smalle bloemppotten kopen, en deze vullen met mooie steentje of zand. Als je daar dan de poten insteekt, zal he ook wel beter blijven staat :-)
|
|
Eve
4-5-2013
|
26-3-2013 10:37:11
Hey Carrie,
On de aldi hadden ze onlangs rozenbogen! Misschien kun je nog eentje op de kop tikken.
Voor wat het mos betreft: ik maak vaak bloemstukjes en dan werk ik vaak met een lijmpistool! Heel handig en super gemakkelijk! Misschien is dit een oplossing.
Vraagje: hoe hem jij die wikkel voor de chocolade gemaakt. Heb je daar toevallig template voor? Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg niet het gewenste formaat (heb een logo die ik zu willen gebruiken), maar dat prutsen qua grote help zeg :-)
Wat heb ik verder van DIY: 1) Gepersonaliseerde naamkaartjes: Heb er super lang aan gewerkt (werkelijk vele dagen)! Iedereen een persoonlijk exemplaar...I Love it :-) 2) Mijn puzzel-menu-kaartjes: alsook hun leuke verpakking! 3) Mijn geschenkjes voor de getuigen (grote pot snoep) met een super leuk en zelf ontworpen stickerlabel. 4) misboekje (zelfde layout als naamkaartjes, menukaartjes, ...) ...
Zoen,
Eef
xxx
|
|
Carrie
13-9-2013
|
26-3-2013 11:07:42
De rozenbogen van aldi vond ik eigenlijk niet zo mooi :-) maar toch bednaktv oor de tip
De chocoladewikkel : ik heb gewoon een reep gekocht (die ik wil geven). Dan het papiertje er af gedaan (enkel buitenste papier, niet het zilverpapiertje). Dit papiertjes heb ik gemeten, dan in Word een vak gemaakt met die afmeting, een beetje geknutseld met opvulpatroon en tekstje opgezet.
Gisteren ben ik ook begonnen met het betere knipwerk : 70 labeltjes voor de wensboom. Ik heb me al beklaagd dat ik absoluut dat vormpje wou... pfff :-) Straks knip ik de resterende 45...
Ook de tafelummers zijn ontworpen, ik moet ze alleen nog printen en in kadertjes steken. Voor de enveloppendoos heb ik misschien een oplossing. Ik zag nog een leuke doos staan in de garage, en die kan ik wat opknappen :-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|