Terug naar overzicht
Oei Nancy! Ik zie dat je normaal zou trouwen op 20 april. Sterkte meid!
Dag Tineke,Nee nee, heb ander kleed voor 20/4! Toch bedankt voor het medeleven hoor!Groetjes
Ooow :) Was je niet 100% tevreden met deze jurk? Nog heel veel plezier met de voorbereidingen dan! :) Ik mag mijn jurk op 20/4 (jouw trouwdag) gaan afhalen in de winkel! :)
Tineke,Deze ivoorkleurige trouwjurk zie ik dolgraag maar is van mijn eerste huwelijk. Ik vind de jurk veel te mooi om zomaar in de kast te laten hangen. Mijn vriendin ging de jurk eerst nemen maar het huwelijk gaat niet door. Vandaar dat ik de jurk verkoop.Mijn jurk voor 20/4 hangt al in mijn kast. Heb 'm gevonden tijdens citytrip en 't was liefde op het eerste zicht! + het feit dat het mijn maat was en 'k was direct verkocht. Voor 20/4 heb ik een zwarte jurk....Veel plezier nog!
Wauw! Proficiat alleszins en blij te horen dat je toch gelooft in een tweede huwelijk :) Hopelijk vindt jouw jurk een tweede leven als trouwjurk van een ander dolgelukkig bruidje, ik duim alvast! Veel succes ermee en heel veel plezier op 20/4, ik duim voor mooi weer!!!!
Bedankt Tineke! Mooi weer is 't enige dat nog niet afgevinkt staat op mijn lijstje! Haha
Je mag foto's en prijs doorsturen naar jasmijn.coeman@gmail.comgroetjes
@Jasmijn: Die krijgt u vanavond zonder fout!Groetjes