Terug naar overzicht
Hey Lynn. Bedankt voor je verslag en dikke proficiat! Hopelijk heb je een even leuke honeymoon achter de rug. Ik kan je fotootjes jammer genoeg niet bekijken, de pagina is niet beschikbaar. 3 dikke kussen. Rebecca
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020014266078... Deze staat normaal gezien nu wel openbaar... Als ik wist hoe ik foto's kon posten zou ik hier enkele zetten :-)
mooie fotos jullie stralen geniet van jullie huwelijksleven
Nu is het gelukt, waw, wat een stralend koppel! Ik vind je kapsel ook heel erg knap en de foto waarbij je uit het autoraam kijkt super. Geniet van het getrouwde leven !!
Wauw Lynn! Wat een sprookjesjurk! Heel mooi! Mooi kapsel ook!Geniet nog lang na en vooral veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Heel mooi! Een dikke proficiat en geniet van alles wat nog komt!
Proficiat! Ik kan de foto's van de eerste link wel zien, ziet er prachtig uit! Heel romantisch kleedje, mooi koppel!
Heel mooie foto's, jullie straalden! 1 vraagje: Waar haalde je dit me tot you beertje met jullie ringen aan?Ik vind het prachtig!!!
Dat was een beertje dat ik van hem gekregen heb toen we 1 week samen waren :) ik heb er gewoon lintjes aan gebonden :!
Prachtige foto's, mooi koppel! Geniet van je wittebroodsweken.
Hele mooie foto's!!! PROFICIAT.Geniet nog maar verder van elkaar :-)
Ik had uw foto's al bij Eva gezien (heb haar ook als vriend ;)) Prachtig kleed, mooi koppel, jullie straalden! Dikke proficiat!!
Proficiat!! Een echt princessekleedje en het staat je prachtig! Geniet er ervan en veel geluk samen!
Proficiat!Een prachtig en stralend bruidspaar!Geniet ervan en heel veel geluk gewenst!!!
Mooie foto's! Schattig ringenbeertje :-)Proficiat met jullie huwelijk. Geniet nog goed na!
Supermooi!Ik denk dat het jouw zus is, het meisje in het koraalrode kleedje? Net hetzelfde kleedje als hetgene mijn zus en mijn andere bruidsmeisje gaan dragen op onze trouw :-)