Nu Online
Momenteel zijn er 800 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 9-03-13

26-3-2013 22:02:42
Dag Dames,

Hier even een kort verslagje van onze dag!
Het was fantastisch! :-)

Vrijdag hebben we de laatste voorbereidingen getroffen, waarna we voor het slapen gaan met een glaasje bubbels de zetel in gedoken zijn. Daar heb ik hem mijn cadeautje gegeven (een mannendoos met allerlei verrassingen in). Hij was helemaal geëmotioneerd, vooral door het boekje "101 redenen". :-)

Zaterdag toen ik opstond regende het.. en niet een klein beetje! De paardenkoets heeft wegens de regen afgebeld om half 12, maar gelukkig hadden we een witte audi achter de hand. Om 12u is het gestopt met regenen! :-)
Thuis was het een drukte van jewelste, 3 vriendinnen van mij (1 kapster en 2 visagisten) hebben zich uit de naad gewerkt om mij en alle dames van de suite tip top te krijgen!

Om 12u30 was het dan zover! Mijn ventje is komen aanbellen, daarna naar de kerk, waar we een prachtige mis hadden met een wel heel speciale pastoor (hij noemde mijn bruidsmeisjes zelfs kardinalen) ! :-)

Daarna foto's gaan trekken, in de buurt van de feestzaal.
In feestzaal de Vrije Valk hadden we een fantastisch feest!! Het eten was lekker, de muziek was goed en iedereen is blijven shaken tot in de vroege uurtjes. Tegen 6u30 was het da afgelopen en hebben onze vrienden ons afgezet aan de B&B waar we gingen slapen.

Om de volgende ochtend bij thuiskomst 2 vijvers met vissen voor ons voor en achterdeur te ontdekken!(Danku vrienden ;-) )

Het was een prachtige dag, een mooie herinnering!

En als ik jullie een raad mag geven: Geniet van je dag en laat alles wat er fout gaat aan je voorbij gaan. Bij ons zijn er ondanks een grondige voorbereiding ook enkele dingen misgegaan... maar we hebben voor een keer onze rug ernaar toe gedraaid en het genegeerd.. :-)

Ik heb op facebook een album met een aantal foto's gezet, dit heb ik even openbaar gemaakt, zodat jullie ook een kijkje kunnen nemen :-)

Voor de geinteresseerden nog enkele tips:

Ons feest was in zaal "De Vrije Valk" en was super!

Mijn haar is gedaan door Hanne van Eclips Hairfashion https://www.facebook.com/eclips.hairfashion?fref=ts

De make up is gedaan door Melissa van Mel le beau
https://www.facebook.com/pages/Mel-le-Beau/155328867853...

De live muziek in de kerk is gedaan door Eaze en was prachtig!

Ik ga het forum nu stilaan verlaten... Ik wens jullie allemaal nog enorm veel succes met de voorbereidingen!!!

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1876

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:05:30

Hey Lynn. Bedankt voor je verslag en dikke proficiat! Hopelijk heb je een even leuke honeymoon achter de rug. Ik kan je fotootjes jammer genoeg niet bekijken, de pagina is niet beschikbaar. 3 dikke kussen. Rebecca

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:09:35

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1020014266078...

Deze staat normaal gezien nu wel openbaar... Als ik wist hoe ik foto's kon posten zou ik hier enkele zetten :-)

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:14:25

mooie fotos jullie stralen geniet van jullie huwelijksleven

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:14:52

Nu is het gelukt, waw, wat een stralend koppel! Ik vind je kapsel ook heel erg knap en de foto waarbij je uit het autoraam kijkt super. Geniet van het getrouwde leven !!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-3-2013 22:25:47

Wauw Lynn! Wat een sprookjesjurk! Heel mooi! Mooi kapsel ook!
Geniet nog lang na en vooral veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra

Anne-Sophie
20-7-2013
 Meld misbruik26-3-2013 22:40:03

Heel mooi! Een dikke proficiat en geniet van alles wat nog komt!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik26-3-2013 22:52:02

Proficiat! Ik kan de foto's van de eerste link wel zien, ziet er prachtig uit! Heel romantisch kleedje, mooi koppel!

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik27-3-2013 11:17:45

Heel mooie foto's, jullie straalden!
1 vraagje: Waar haalde je dit me tot you beertje met jullie ringen aan?
Ik vind het prachtig!!!

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik27-3-2013 13:48:53

Dat was een beertje dat ik van hem gekregen heb toen we 1 week samen waren :) ik heb er gewoon lintjes aan gebonden :!

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik27-3-2013 16:53:26

Prachtige foto's, mooi koppel! Geniet van je wittebroodsweken.

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik27-3-2013 18:00:17

Hele mooie foto's!!! PROFICIAT.
Geniet nog maar verder van elkaar :-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik27-3-2013 18:54:53

Ik had uw foto's al bij Eva gezien (heb haar ook als vriend ;)) Prachtig kleed, mooi koppel, jullie straalden! Dikke proficiat!!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik27-3-2013 21:17:21

Proficiat!! Een echt princessekleedje en het staat je prachtig!
Geniet er ervan en veel geluk samen!

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik27-3-2013 21:26:18

Proficiat!
Een prachtig en stralend bruidspaar!
Geniet ervan en heel veel geluk gewenst!!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik31-3-2013 21:14:55

Mooie foto's! Schattig ringenbeertje :-)
Proficiat met jullie huwelijk.
Geniet nog goed na!

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik5-4-2013 16:42:52

Supermooi!
Ik denk dat het jouw zus is, het meisje in het koraalrode kleedje? Net hetzelfde kleedje als hetgene mijn zus en mijn andere bruidsmeisje gaan dragen op onze trouw :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info