TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
15-6-2013
|
27-3-2013 12:38:42
veel sterkte!! laten we hopen dat hij niet bij de ontslagen werknemers zal zijn... ik duim mee!
|
|
debora
18-7-2014
|
27-3-2013 12:46:58
Merci, das heel lief x
|
|
Bea
6-7-2013
|
27-3-2013 13:24:24
Bange tijden voor jullie! Hopelijk komt de zon er terug snel weer door!
|
|
Charlyn
8-3-2014
|
27-3-2013 13:27:16
Sterkte! Hebben tijdje terug in ietwat dezelfde situatie gezeten.. Voor ons is het goed uitgedraaid, laat ons hopen voor jullie ook!
|
|
Ellemieke
|
27-3-2013 14:13:06
we duimen voor jullie !
|
|
Laura
1-6-2013
|
27-3-2013 14:26:26
Ik duim ook mee dat alles goed komt!!!!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
27-3-2013 14:44:08
oh zo vreselijk, al die negatieve spanning :( hopelijk zijn het zorgen om niks, wij duimen ook mee!
|
|
frida
6-2-2010
|
27-3-2013 15:50:52
Dit zijn geen leuke vooruitzichten maar ondanks een feest in een parochiezaal kan je samen toch wel heel gelukkig worden.... Ook duim ik mee dat je hij mag blijven!!!!
|
|
Eline
20-7-2013
|
27-3-2013 15:56:59
Ik duim mee voor jullie! Mijn vriend heeft enkele maanden geleden hetzelfde voorgehad. Hij was gelukkig niet bij de mensen die moesten vertrekken, maar hij moet wel volgende maand van een 4-ploegensysteem naar een 2-ploegensysteem veranderen (wat financieel serieus achteruit is...). Maar we zijn toch al blij dat hij nog werk heeft (en nu zal hij ook meer thuiszijn bij mij :-) ). Ik hoop dat het voor jullie ook positief uitdraait! xxx
|
|
krista
9-8-2013
|
27-3-2013 16:11:13
dikke knuffel en kop op he meid ;-)
|
|
Tineke
11-5-2013
|
27-3-2013 16:27:44
Oh, wat erg!!! Misschien ook een ideetje: jullie trouwen zoals gepland, maar met een kleiner feest voor naaste familie en evt. vrienden en jullie geven dan binnen enkele maanden/jaren een groter feest. Zo heb je beide: toch trouwen en dan binnen een bepaalde termijn ook jouw droomfeest. Dat heb ik nog geweten!
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat alles toch beter uitdraait dan nu verwacht!!!
|
|
Brigitte
|
27-3-2013 16:28:04
Debora ,
kop op meid , na regen komt zonneschijn , probeer je er niet te veel mee te belasten , is niet goed voor je gezondheid . je moet het toch nemen zoals het komt . het belangrijkste is toch dat jullie trouwen , de extra's zijn leuk maar wel bijzaak . en ja, het is toch normaal dat ieder bruidje het misschien wat grootser wilt zien maar jullie droom is trouwen met elkaar , en deze mooie droom gaat zeker uitkomen ! en denk er aan , wat een ander zou zeggen , daar moet je u nu eens niets van aan trekken . geniet van de kleine dingen , en van elkaar en als je nog iets zoekt of nodig hebt , laat het maar weten , dan willen we je graag helpen indien mogelijk . alvast dikke knuffel , het komt wel goed
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-3-2013 16:28:56
Dikke knuffel meid, ik duim volop voor goed nieuws.
|
|
debora
18-7-2014
|
27-3-2013 17:27:32
Mercikes allemaal voor de superlieve woorden! We zullen inderdaad even moeten afwachten... ik hou jullie mee op de hoogte xxx
|
|
Agnes
5-7-2013
|
27-3-2013 18:23:06
Hopelijk is hij niet bij degenen die ontslagen worden. Ik duim mee... Jullie hebben nu tegenslag, maar na regen komt zonneschijn... Het kan niet negatief blijven... Het is nog een jaar eer jullie trouwen en misschien vindt hij wel snel ander werk moest hij toch ontslagen worden... Een kleiner feest met minder middelen is daarom geen slechter feest he... Het belangrijkste is dat jullie elkaar hebben en er zijn voor elkaar! Veel sterkte en dikke knuffel!
|
|
Sarah
7-6-2013
|
27-3-2013 18:32:55
Ook ik duim mee dat het voor jullie goed gaat uitdraaien! Wat ellendig en hoeveel ontslagen moeten er nog volgen... pfff je zou nog schrik krijgen.. man man man toch
|
|
Martine
14-6-2014
|
27-3-2013 20:40:18
Aargh!!!
Wij hebben het hier ook meegemaakt 4 jaar geleden (ik op invaliditeit, vriendje zwevend tussen werkloosheid en tijdelijke jobs voor dik anderhalf jaar), maar gelukkig waren we toen niet verloofd. Het heeft onze relatie gek genoeg wel sterker gemaakt! We weten nu dat we het ook aankunnen in slechtere tijden.
Kan je eventueel niet gewoon trouwen en het "klein" en in directe familiekring vieren. En als het beter gaat en je 5 jaar getrouwd bent een groot feest voor iedereen geven? Trouwen op zich hoeft niet duur te zijn, hé!
Of eventueel es horen bij jullie ouders of jullie niet iets kunnen lenen van hen om een "gemiddeld" - kleiner dan gepland, maar met iets meer volk dan enkel de directe familie - feest te geven (en dat gespreid over 10 jaar ofzo terug te betalen)?
|
|
debora
18-7-2014
|
27-3-2013 20:58:21
Awel, ze weten nog niet hoeveel man er ontslagen moet worden, misschien valt het nog mee...
Een groot feest hoeft voor mij zeker niet hoor! Maar we namen al het minimum... Ga nog nie teveel men hoofd breken over hoe of wat, gewoon even afwachten.
Nee, lenen voor een trouwfeest gaan we zeker nie doen! Da feest is voor mij nie het belangrijkste in men leven hoor...
En je hebt gelijk, zo een situaties kunnen je relatie breken of sterker maken? wij hebben ook twee enorm zwaar jaren achter de rug, en geloof er eigenlijk nie meer in dat iets ons nog kan breken...
Het komt wel goed met ons...
|
|
fabienne
14-6-2013
|
28-3-2013 13:53:08
hey meid veel sterkte ik duim met jullie mee ik hoop dat ik dit niet hoef mee te maken want ik ben ook op ziekenkas en momenteel op het werk van men toekomstige zijn ze om de week 1 dag aan het doppen dus tja waar gaat dat naar toe maar ik wens jullie veel geluk toe en nen dikke knuf kwou dat ik nog kon gaan werken bij ons opt werk vragen ze er constant maar bij ons gaan de mensen zelf weg wegens te zwaar werk
|
|
debora
18-7-2014
|
28-3-2013 13:57:56
Hey meid, merci voor het duimen... Ja ik ken het helemaal, ik sta al twee jaar op invaliditeit. Ook al wou ik heel graag terug gaan werken, kon mijn lichaam het niet meer aan. Nu voel ik mij terug iets sterker en heb ik op de controle aangegeven dat ik echt terug wil gaan werken, want zo kan het niet blijven vind ik! Word zot van da binnen zitten en financieel voelen we da al helemaal... Binnen 14dagen weet ik af het aanvaard wordt, en ik terug iets mag beginnen doen. Ja, ik mag ook zeker niet meer gaan werken, waar ik eerst werkte... Ga eerst een opleiding mogen volgen, das al een begin he
|
|
fabienne
14-6-2013
|
28-3-2013 17:17:44
hey ik hoop echt dat je terug mag beginnen werken want zoals je zegt de muren komen op je af e ik kan zelfs nietmeer met de wagen rijden dus ik ben helemaal afhankelijk van anderen maar men ventje is super voor mij
|
|
Sandra
7-9-2012
|
28-3-2013 17:19:45
Ik kan mij heel goed voorstellen wat je nu meemaakt... Mijn man is ongeveer een jaar voor onze trouw (we waren toen 2 maand verloofd) ook ontslagen op zijn werk en wij hadden toen ook direct iets van nee e...daar gaat onze wedding!!! Hij had na 1 week al een nieuw contract vast dus de stress is snel gaan liggen, maar toch bleef het spannend - je blijft met een proefperiode zitten...
Ik hoop dat het zal meevallen voor jullie!!! Ik duim!!
groetjes
|
|
Martine
14-6-2014
|
28-3-2013 18:23:47
Misschien een tip: Ik werk ondertussen sinds 16 maanden terug ... via progressieve tewerkstelling.
Ik werk halftijds en de ziekenkas past halftijds invaliditeit bij. Ik heb 3.5 jaar thuis gezeten en ik werd ook zot en depressief! Voltijds zal voor mij nooit meer lukken, maar halftijds (in 3 dagen - 3 dagen van 6u15) lukt mij wel en hebben ze na veel vijven en zessen bij de ziekenkas toegestaan.
Ik zat al 1.5 jaar thuis toen vriendje door de crisis ontslagen werd. Op sommige momenten werden we gek van continu op elkaars lip te zitten en mijn gezondheids- en psychische troubles, maar we zijn er uiteindelijk wel door geraakt.
Een trouwpartij erbij ... dat moest toen echt niet voor mij. Het is pas het laatste jaar (sinds alles terug redelijk goed loopt) dat ik echt iets had "nu zou hij mij toch mogen vragen".
|
|
krista
9-8-2013
|
28-3-2013 20:14:22
Zeg Debora, Jullie hebben wel een hele mooie dag uitgekozen voor te trouwen... Op 18 juli ben ik namelijk jarig ;-). Dus dat gaat een dag zijn die niet meer stuk kan :-). Groetjes X
|
|
debora
18-7-2014
|
30-3-2013 14:07:28
Hihi Krista, jij gaat menen geluksvogel zijn dan!! Een vriendin die dan jarig is, beweerd dat het altijd goed weer is dan... Die dag kan dan inderdaard nie meer stuk he Ondertussen zijn we al wa gekalmeerd, na 13u slaap in te halen. effe gedaan me stresse en we zien wel wat de toekomst brengt xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|