Terug naar overzicht
Eurgh... Wat is dat de laatste tijd toch???Dit is al het derde bericht i.v.m. ontslag op het forum in de voorbije weken.Meid: ik leef met je mee! Ook in mijn omgeving hoor ik elke week weer van een vriend of kennis die aan de deur wordt gezet omwille van besparingen. Onze generatie heeft het echt wel moeilijk...Kop op! Nu even janken en treuren en morgen met volle moed op de arbeidsmarkt vliegen.Ik steun jou (en iedereen hier op het forum in dezelfde situatie) want kan me echt voorstellen hoe moeilijk en ontmoedigend dit nu is.Dikke knuffel!!
Ai ai, inderdaad. Tegenwoordig hoor je precies nie anders :-(Niet bij de pakken neerzitten Sabrina.Toon maar overal wat je waard bent en ik ben er zeker van dat je iets anders vind!Veel sterkte momenteel en goede moed voor de zoektocht!Knuffel X
Dag Sabrina,Ook bij ons op het werk is de stress echt voelbaar rond de besparingen. Je hoort het tegenwoordig inderdaad op heel veel plaatsen. Daar heb jij nu natuurlijk weinig aan. Ik hoop dat je snel iets zal vinden wat je volledig aanstaat. Heel veel moed en succes meid!
Veel sterkte en inderdaad niet bij de pakken blijven zitten.. Mijn vriend heeft het ook meegemaakt en we vielen even in een zwart gat. En als het een troost mag zijn laat zeker alle papieren van je ontslag goed in orde maken dan heb je normaal recht op een volwaardig stempelgeld. Laat de moed niet zakken!
Veel sterkte en alvast heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe job! Duim voor je dat je vlug iets anders mag vinden.
veel sterkte!!! maar je hoofd niet laten, ik heb een maand geleden ook mijn ontslag gekregen, maar als je dan na een paar dagen weer helder kan denken dan komt alles toch wel weer goedxxx
en niet vergeten, je hebt recth op een onstlag premie van de rva, niet weinig hoor!!! moet je even navragen heeft te maken met je aantal jaren dienst, alsook via de vakbond heb je recht op een crisispremiegroetjes melissa
Je hebt inderdaad recht op een ontslagpremie, maar niet in alle gevallen!je mag niet ontslagen zijn wegens dringende redenen, en je moest een contract van onbepaalde duur hebben. Ook moest je al langer dan 6 maanden in dienst zijn.Op een crisispremie heb je ook recht in bepaalde gevallen! niet altijd! Maar zeker vragen bij je vakbond of je er recht op hebt.Veel sterkte alvast en wie weet vind je snel een nieuwe job!!groetjes
lieve meid , laat de moed niet zakken , geloof in jezelf dat is heel belangrijk , ieder van ons heeft kwaliteiten in zich , en als je er klaar voor bent om je zoektocht te beginnen naar een nieuwe job , zal je zien dat er ook nog veel positieve dingen komen door je kwaliteiten naar voor te brengen op de moment begrijp ik dat de moed ver te zoeken is , maar het komt allemaal goed je kan er toch niets aan veranderen , misschien is dit een kans om een andere weg in te slagen en eens iets anders te doen op de arbeidsmarkt ,een nieuwe uitdaging, iets waar je misschien al lang van droomt . als je in jezelf blijft geloven , kan je alles waarmaken , want ieder mens is uniek !alvast dikke knuffel