Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

:'(

27-3-2013 17:37:54
Even helemaal niks met de trouw te maken maar

Ik ben ontslagen er zijn besparingen en daarom hupa buiten

Sabrina
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 968

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik27-3-2013 17:40:21

Eurgh... Wat is dat de laatste tijd toch???

Dit is al het derde bericht i.v.m. ontslag op het forum in de voorbije weken.
Meid: ik leef met je mee! Ook in mijn omgeving hoor ik elke week weer van een vriend of kennis die aan de deur wordt gezet omwille van besparingen. Onze generatie heeft het echt wel moeilijk...

Kop op! Nu even janken en treuren en morgen met volle moed op de arbeidsmarkt vliegen.

Ik steun jou (en iedereen hier op het forum in dezelfde situatie) want kan me echt voorstellen hoe moeilijk en ontmoedigend dit nu is.

Dikke knuffel!!

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik27-3-2013 17:51:45

Ai ai, inderdaad. Tegenwoordig hoor je precies nie anders :-(
Niet bij de pakken neerzitten Sabrina.
Toon maar overal wat je waard bent en ik ben er zeker van dat je iets anders vind!
Veel sterkte momenteel en goede moed voor de zoektocht!

Knuffel X

Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik27-3-2013 18:18:39

Dag Sabrina,
Ook bij ons op het werk is de stress echt voelbaar rond de besparingen. Je hoort het tegenwoordig inderdaad op heel veel plaatsen. Daar heb jij nu natuurlijk weinig aan. Ik hoop dat je snel iets zal vinden wat je volledig aanstaat. Heel veel moed en succes meid!

Evelyne
23-8-2013
 Meld misbruik27-3-2013 19:15:38

Veel sterkte en inderdaad niet bij de pakken blijven zitten.. Mijn vriend heeft het ook meegemaakt en we vielen even in een zwart gat. En als het een troost mag zijn laat zeker alle papieren van je ontslag goed in orde maken dan heb je normaal recht op een volwaardig stempelgeld. Laat de moed niet zakken!

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik27-3-2013 20:30:05

Veel sterkte en alvast heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe job! Duim voor je dat je vlug iets anders mag vinden.

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik27-3-2013 20:40:31

veel sterkte!!! maar je hoofd niet laten, ik heb een maand geleden ook mijn ontslag gekregen, maar als je dan na een paar dagen weer helder kan denken dan komt alles toch wel weer goed
xxx

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik27-3-2013 20:42:13

en niet vergeten, je hebt recth op een onstlag premie van de rva, niet weinig hoor!!! moet je even navragen heeft te maken met je aantal jaren dienst, alsook via de vakbond heb je recht op een crisispremie
groetjes melissa

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik27-3-2013 23:16:44

Je hebt inderdaad recht op een ontslagpremie, maar niet in alle gevallen!
je mag niet ontslagen zijn wegens dringende redenen, en je moest een contract van onbepaalde duur hebben. Ook moest je al langer dan 6 maanden in dienst zijn.

Op een crisispremie heb je ook recht in bepaalde gevallen! niet altijd! Maar zeker vragen bij je vakbond of je er recht op hebt.

Veel sterkte alvast en wie weet vind je snel een nieuwe job!!

groetjes

Brigitte

Meld misbruik28-3-2013 8:50:00

lieve meid ,

laat de moed niet zakken ,
geloof in jezelf dat is heel belangrijk , ieder van ons heeft kwaliteiten in zich , en als je er klaar voor bent om je zoektocht te beginnen naar een nieuwe job , zal je zien dat er ook nog veel positieve dingen komen door je kwaliteiten naar voor te brengen
op de moment begrijp ik dat de moed ver te zoeken is , maar het komt allemaal goed
je kan er toch niets aan veranderen , misschien is dit een kans om een andere weg in te slagen en eens iets anders te doen op de arbeidsmarkt ,een nieuwe uitdaging, iets waar je misschien al lang van droomt .
als je in jezelf blijft geloven , kan je alles waarmaken , want ieder mens is uniek !
alvast dikke knuffel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...