TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
13-7-2013
|
28-3-2013 17:45:28
Mij lijkt het niet vreemd dat je geen foto's mocht nemen. Dit is zo in de meeste bruidswinkels om idd de exclusiviteit van de jurk te waarborgen. Mensen zijn namelijk niet verlegen om foto's te nemen en dan bij een naaister dezelfde jurk te laten namaken maar minder duur.
Over de prijs kan ik niet veel zeggen.. Was deze jurk in perfecte staat? En hoeveel kostte de jurk oorspronkelijk? Je kan natuurlijk wel altijd zeggen dat je ontdekt hebt dat in van een oudere collectie is en dat je je afvraagt of er geen prijsreductie mogelijk is.
Online zijn de jurken vaak nagemaakt in de aziatische landen, maar vaak zijn de maten compleet verkeerd en moeten er toch nog aanpassingen gebeuren eens je de jurk hebt. Je kan ook het ongeluk hebben dat de afwerking heel slecht is.. En dan heb je niet de mogelijkheid natuurlijk om de jurk terug te sturen.
Dus ik zou zeggen :praat met de winkel. Ik denk dat zo'n bekende zaak vast wel een tegemoetkoming wil doen voor hun klanten. Hun naam staat op het spel he..
Succes ermee!
|
|
Karen
13-7-2013
|
28-3-2013 17:46:21
PS: prachtige jurk trouwens ;)!
|
|
Marijke
19-7-2013
|
28-3-2013 18:03:46
hey
Ook ik ben bij Koonings geweest en was daar niet zo tevreden. Had in een andere winkel die dag al 'mijn kleed' gepast, maar wilde bij Koonings gaan omdat ze daar zoveel hadden. Maar ik werd slecht geholpen en ze luisterde helemaal niet naar mij. Ook hadden ze maar weinig kleedjes van de nieuwe collectie van La Sposa, waar mijn kleedje van is...
Ik zou durven bellen en uitleggen dat je gezien hebt dat het uit de collectie 2010 komt en naar korting vragen!
groetjes
|
|
Jessie
5-4-2013
|
28-3-2013 18:21:14
Ik ben daar ook geweest en ben heel goed verder geholpen. Ze waren steeds heel vriendelijk (over foto's geen enkel probleem) en ben heel tevreden over de service. Ben nu ook in verwachting en daar hadden ze geen problemen mee... Een extra keertje gaan passen en alles prima verlopen. Wat mij betreft dus heel positief!
|
|
Katrien
1-6-2013
|
28-3-2013 18:49:41
Ik ben daar ook geweest. werd echt als prinses behandeld tot ik niet echt mijn keuze vond. Ze werden opdringerig. Ik mocht maar 5 jurken passen en haar gezicht hing al op de grond... Toen moest ik ook een voorschot geven want als ik het daar niet vond, vond ik het nergens volgens hun.
De prijzen liggen zelfs iets duurder bij hen ook al bleef ze zeggen dat ze de goedkoopste waren.
|
|
Elen
5-10-2013
|
28-3-2013 19:16:46
@Katrien: Hier eigenlijk juist hetzelfde! Heb 5 kleedjes gepast. Toen ik nadien vroeg of ik nog een keer mocht rondkijken of er iets was naar mijn zin om nog te passen, zei ze:"Nee." Zij wist waar alle kleedjes hingen van alle stijlen en al de kleedjes van 'mijn stijl' had ze al laten zien. Toen ik opperde da er mss andere kleedjes waren, van een totaal andere stijl die mij ook mooi zouden staan, achtte ze dit niet mogelijk.:s
Ppffttt... ik blijf echt achter met een 'raar' gevoel. Voel me der echt niet goed bij. Net nudak een kleed heb gevonden dat mij enorm lag... :s
|
|
Katrien
1-6-2013
|
28-3-2013 19:51:30
Ja dat zei ze bij mij ook. Toen we in de winkel langs de kleedjes gingen, mocht ik ze zelfs niet bekijken noch aanraken. Ze ging iets zoeken wat echt bij mij paste. Dit was de eerste winkel die ik deed en ik had eigenlijk nog geen enkel idee qua stijl... maar ja, toen na het vierde kleed begon ze al met haar ogen te draaien omdat ik het niet goed wist. Tja voor zoveel geld ga ik niet op een 5 min een keuze maken hoor.
Ik zou toch eens bellen naar de winkel en uitleggen dat je gemerkt hebt dat het een kleed is van collectie 2010... Stel dat je het kleed toch niet wilt, krijg je dan die 100 euro voor lingerie of juwelen te kopen?
|
|
Brigitte
|
28-3-2013 19:57:59
maar meisje toch , hoe dikwijls ik dit op het forum lees dat onze bruidjes naar nederland gaan . als je naar een trouwbeurs gaat krijg je reclame met een grote kortingsbon mee . klinkt verleidelijk maar volgens mij bedrog. welke serieuze zaak hangt er nu kleedjes van 3 jaar geleden in zijn collectie , en dan nog voor zo'n prijs . Reken dan je verplaatsing van 500 km erbij , het wordt dan wel een heel duur kleed . wat ik ook niet versta is dat ze beweren dat jou kleedje het enige model is ? als je hier in belgie een kleedje vind wordt dit besteld voor jou , wil dus zeggen dat je niet het kleedje van in de winkel krijgt dat al zo veel toekomstige bruidjes gepast hebben, maar een splinternieuw volgens jou maatje . en je weet toch dat je nog een paar keer terug moet voor de pas , of gebeurd dit ook niet ? weer extra verplaatsingskosten , en wat als enkele dagen voor je huwelijk toch nog iets aan je kleedje moet gebeuren ? weer 500 km rijden , mmm ... niet zo goed voor de stress. laat hen weten dat je niet gediend bent van hun praktijken en eis u voorschot terug ( eventueel aangetekend )laat hun gerust weten van het grote prijsverschil en laat je zeker niet doen
|
|
Kirsten
6-4-2013
|
28-3-2013 20:05:14
Ik ben zelf heel goed geholpen bij Koonings, ben nogal een twijfelaar, maar ze hadden zeer veel geduld met mij :)
Ben er een tweede keer terug geweest, omdat ik na mijn eerste bezoek zo hard twijfelde tussen 2 kleedjes.
Uiteindelijk nog mogen ruilen, omdat er toen pas nieuwe kleedjes geleverd waren.
Ik had dus geen opdringerig gevoel, en was blij met hun ruime keuze.
Misschien is er veel verschil tussen de verkoopsters?
|
|
wendy
21-9-2013
|
28-3-2013 20:12:02
Ik zou dat wel durven kopen op die website. Als je dat hebt aangehad en het stond je, waarom niet. Dan is het in het slechtste geval 155 euro weggegooid. Een groot verschil met 1650 he. Betaal dan nog een retouche, dan heb je wel je droomkleed.
|
|
krista
9-8-2013
|
28-3-2013 20:25:50
Hoi Elen, Ik weet niet van waar je bent maar als ik dit zo lees dan heb ik zoiets van ga eens ff langs bij Youniek in Turnhout. Daar leer je de omgekeerde zijde van de medaille kennen. Wie weet als je andere winkels bezoekt dat je nog mooiere kleedjes vind voor een betere prijs/kwaliteit. Veel succes in je zoektocht. Maar laat je zeker niet op je kop zitten, zelfs niet in Nl :-).
|
|
Bea
6-7-2013
|
28-3-2013 20:55:19
Ik zou nog eens rondbellen naar winkels in je buurt met de vraag of dat kleed ook bij hen nog te verkrijgen is. Het gaat om te veel geld om uit te geven in een winkel waar je geen goed gevoel bij hebt. Ga ook nog eens ergens anders passen, 5 kleedjes is toch niet echt een groot aantal. Ik ben zelf in 2 winkels geweest en heb eigenlijk een beetje spijt dat het dan al gedaan was, al ben ik wel tevreden met mijn keuze.
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
28-3-2013 21:33:44
Elen,
één van mijn beste vriendinnen en schoonzus-to-be heeft ook een tijdje aan dat model Georgia gedacht. Zij had het, als ik me niet vergis, gepast bij Le Chapeau in Bree enkele maanden geleden, en wat ik me herinnerde wat ze verteld heeft over de prijs, was dat ook wel iets in die grootte-orde hoor. Geen foto's mogen nemen heb ik ook in zo goed als alle bruidswinkels te horen gekregen waar ik ben gaan zien, dus dat vind ik niet zo uitzonderlijk. Ik zelf heb mijn jurk vorige week besteld bij Youniek in Turnhout, tot nu toe heeeeeel tevreden van de service, je mag er wel foto's trekken, en ze nemen heel veel tijd en zijn heel geduldig, alles is vrijblijvend (ik ben er drie keer geweest, en meerdere uren per keer). Ik heb uiteindelijk een eigen ontwerp laten maken, gebaseerd op een model van bij hun in de winkel. Omdat er zo veel aan veranderd moest worden, is er 100€ bovenop de prijs gekomen, maar daarmee zijn dan meteen ook alle retouches inbegrepen. (Normaal zijn retouches bij hun max. 10% van de prijs). Nu weet ik heel toevallig (omdat mijn schoonzus daar in het begin dus naar aan het zien was) dat ze bij Youniek een jurk hebben die als twee druppels water op die Georgia trekt, die is ook van een paar jaar geleden, en kost (hou je vast) 399€ :-) Dus zelfs als je je voorschot kwijt zou zijn, zit je nog een pak goedkoper bij Youniek...
Ik moet een beetje voorzichtig zijn met hier zo veel reclame te zitten maken, want ik weet natuurlijk nog niet of ik zelf content ga zijn met mijn kleed, maar ik heb er een heel goed gevoel bij en elk bezoek bij hun was me een heel aangename ervaring!
Veel succes met je keuze, maar laat je niet doen!! :-)
Groetjes!
|
|
Alexandra
14-9-2013
|
|
|
Sarra
15-4-2017
|
28-3-2013 23:38:55
Hey, Zo raar dat er enkele al slechte ervaringen mee hebben. Ik ben er ook mijn kleed gaan kopen en had geweldige service. Eenmaal je een kleed hebt gekozen mag je er foto's van nemen hoor. En ik heb wel zeker 15 jurken gepast ofzo dus dat was ook geen probleem. Miss hangt het af van de verkoopster die je hebt?
Grtjs
|
|
Christ
|
29-3-2013 8:35:37
De reden die wellicht steekt achter het niet mogen nemen van foto's is de volgende: anders krijgt men heel veel mensen die gewoon daar eens gaan kijken wat best bij hen past...ze nemen er foto's van en laten het veel goedkoper maken bij een naaister...
|
|
Kelly
11-5-2013
|
29-3-2013 9:45:11
Mijn jurk komt ook van bij Youniek Bruidsmode in Turnhout en ben heel tevreden!!! Mag midden volgende maand mijn jurk gaan afhalen! Je mag er zoveel passen als je wil, je mag er zoveel aan laten veranderen als je wil, als je nu twee modelletjes leuk vind kan je de twee in elkaar laten gieten tot jouw droomjurk dan heb je van beide jurken een beetje en dan zeker niet vergeten ze zijn daar heel vriendelijk!! Het is echt een super service!
|
|
Elen
5-10-2013
|
29-3-2013 10:37:40
@Brigitte: Idd, het is toen dat er bij mij ook lichtjes zijn gaan branden omdat ik ook het idee had dat dat de normale gang van zaken was (bijbestelling van jouw kleed in jouw maat).
@ Kirsten & Sarra: Ik kan u zeggen dat mijn verkoopster ook enorm vriendelijk was. Maar langs de andere kant: zou jij het ‘leuk’ vinden mocht je nu te weten komen dat je kleed dat je daar gekocht hebt voor €1650 eigenlijk een kleed is van de collectie van 2010 waar ze in andere winkels nog geen €500 meer voor vragen? Zoiets verzwijgen vind ik ook een vorm van liegen hoor. :s
@ Wendy: ik denk dat het idd zo is als Karen hierboven zegt: knock-off. Een namaak van het orginele kleed. :s En dan kan je voor die prijs wrs ook niet echt verwachten dat je dezelfde fit en luxueze uitvoering hebt als bij een ander Pronovias kleed.
@ Alexandra: Het Georgia model van Pronovias komt ook terug in een andere uitvoering in 2012 en 2013 maar dan zijn er wel kleine verschilletjes op. In de versie van 2010 is er een kruis op de buik, een strik op de poep en ‘poefjes’ in de rok achteraan. Bij de nieuwere versies heb je een ‘eenvoudigere’ rok. :s
@ Christ: dat kan je toch ook doen adhv de catalogus van de merken? :s
Ik heb vandaag al trachten bellen naar de verkoopster van Koonings en ze gaat mij terugbellen. Ik hoop op een ‘bijstelling’ van de prijs. Als ik mijn droomkleedje kan aankopen voor bvb. €500, dan is het mij waard om de afstand steeds te maken en het kleed aan te kopen. Maar ik koop geen kleed van 3j geleden aan voor €1650 + retouches + reisafstanden. Als ze mij geen bijstelling van prijs geven, eis ik mijn voorschot terug want mijn vertrouwen in de winkel is verdwenen en heb geen goed gevoel bij om daar nog een ander kleed aan te kopen.
Ik hou jullie op de hoogte! ;-) Merci allemaal!
|
|
kelly
13-7-2013
|
29-3-2013 16:15:09
... Ik heb iets gelijkaardig meegemaakt, andere winkel wel, ze wilden mij ook een model van 2010 "aansmeren" als ware het een nieuwe jurk... Dankjewel internet!!!! Ik zou het niet erg gevonden hebben om met een jurk uit een oudere collectie te trouwen maar ik vind dat je dit zeker aan je klant vertelt en dan ook een mooie korting geeft.... ...Misschien krijg je alsnog een leuke korting of kan je dan toch schoenen of andere accessoires kiezen voor je 100 euro! Bruidswinkels genoeg en met een vele betere service!!!!!!!!!!
|
|
smili
29-6-2013
|
29-3-2013 16:43:57
ik ben ook bij Koonings geweest in Eindhoven, en ik ben daar super tevreden over!!! Ik werd er hartelijk ontvangen met eerst een tasje koffie en een gesprek over wat ik precies wilde (werd dus goed naar mij geluisterd) Na de koffie hebben we samen een wandeling gemaakt door de winkel, en ik mocht zelf tussen de jurken kijken, daar maakte ze geen problemen van. Uiteindelijk heb ik mijn smaak laten vallen op de collectie van ladybird en daar heb ik 9 jurken van mogen passen. Na lang passen, kijken, en vergelijken schoten er nog 2 jurken over. Die heb ik dan weer beide gepast en vergeleken, en van de uiteindelijke jurk mochten we wel foto's nemen! natuurlijk niet van elke jurk, da is ni meer dan normaal.
Mijn toekomstige heeft zijn kleding ook daar gekocht, en is ook zeer tevreden over alles, ook over de behulpzaamheid enzo.
volgens mij heb je mss gewoon iemand gehad da aan de verkeerde kant van zen bed is uitgestapt ofzo :-)
|
|
Ann
18-5-2013
|
29-3-2013 17:34:27
Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Hasselt, en daar mochten ook geen foto's gemaakt worden, zelfs toen ik al gekozen had (en de helft van het kleed al betaald had), deden ze daar vervelend over.
Met betrekking dat het oud is, ik weet eigenlijk niet zo goed of het normaal is dat het dan zakt qua prijs.. Allee een trouwkleed van 2010 is niet echt 'verouderd' qua model, zeker niet als je zegt dat het nu nog terugkomt!
|
|
Veronique
24-8-2013
|
29-3-2013 21:40:28
Oei, dan ben ik gewaarschuwd.. Ik heb woensdag een afspraak! Ben eens benieuwd..
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-3-2013 10:24:27
@ Veronique: Vraag maar zeker achter uw 'Koonings Horentje' waar ze reclame voor maken want ik heb geen gezien. ;-) En check voor de aankoop het jaartal en de oorsprong van het kleed. En in omliggende winkels of het kleed nergens goedkoper staat. €100 verschil is een gast meer of minder op uw trouw. ;-)
|
|
Veronique
24-8-2013
|
30-3-2013 10:55:16
tnx Ja, het kleed wat ik in gedachten heb, is van Cosmobella van 2012... maar zal nog meer info zoeken om mee te nemen..
|
|
Ruth
26-4-2013
|
30-3-2013 12:05:41
Dag Ellen,
Hou je mij op de hoogte?na jouw bericht ben ik gaan opzoeken van wanneer mijn jurk is en deze blijkt ook van 2010 te zijn!Ik heb bij Koonings daarvoor totaal geen korting gehad!
Nu zit ik ook wel op mijn paard, grrrr....
|
|
Ruth
26-4-2013
|
30-3-2013 12:22:26
Wow ik was weer wat te snel, op de meeste sites staat dat mijn kleed toch van collectie 2011/2012 is..Maar als ik de foto kopieer van hun site krijg ik in de link 2010 te zien..strange..
|
|
Tatjana
14-9-2013
|
30-3-2013 12:41:23
Hoi Ellen Ik ben ook bij Koonings langs geweest en werd daar wel goed geholpen. Misschien had je op dat moment geen goede verkoopster. Als je twijfelt zou ik zeker nog eens terug gaan en een andere verkoopster vragen om je te helpen. Ik heb daar ook geen foto's mogen nemen van de jurken. Mijn jurk komt nu van bij Linx in Leuven. Oorspronkelijk ben ik naar daar gegaan voor een jurk van de collectie 2012. Prijs = eur 2000 !!! reden hiervoor was omdat het kleed uit zijde was gemaakt. Misschien was dit ook bij jouw kleed? grts
|
|
mona
27-7-2013
|
30-3-2013 12:54:58
Ik heb verschillende winkels bezocht. Heb meermaals gezien dat er inderdaad nog modellen van 2010 in de rekken hangen. Dit zijn pasmodellen, en je kan die jurk dan nieuw laten maken op jouw maat. Daar is niets mis mee. In bruidsjurken krijg je niet twee keer per jaar 'solden' op oudere modelletjes zoals bij gewone kledij, die roulatie is iets trager.
Koop je echter een pasmodel dat al drie jaar in de winkel hangt, dan mag er wel een flink pak van de prijs af! In een sjieke Hasseltse winkel heb ik een pasmodel aangehad dat eruitzag alsof er een heel weekend mee in de tuin gewerkt was... dat hing er al jaaaaren en had echt serieus veel bruine strepen en vlekken van het passen. Als je dat model wil, maken ze het natuurlijk piekfijn nieuw op jouw maat, maar na een tijdje zouden ze zo'n pasmodel toch ook beter verkopen aan een prijsje en een nieuw pasmodel hangen...
Ikzelf heb ook een jurk gekocht die misschien al vijf jaar in de winkel hing, in uitverkoop omdat de winkel stopte. Die jurk was wel nog mooi proper. Ik heb 300 euro betaald in plaats van 1300.
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-3-2013 15:12:13
@Mona: een nieuwe collectie komt elk jaar uit in oktober. Bij alle exclusieve merken kan je enkel kledij nabestellen van het jaar van de collectie. Modellen van 2010 nieuw bestellen is niet mogelijk. Kleedjes van 2012 kan je nu ook niet meer bestellen.
@Tatjana: heb een ander verkooppunt van Pronovias gecontacteerd om te kijken wat de prijs van dat kleed juist is. Zij verkochten dit kleed 3j geleden voor de prijs die mij nu werd aangeboden. Zij verkopen na een jaar hun pasmodellen voor een €700-800 indien in goede staat.
@Ruth: goed kijken of het kleed dat je wil echt volledig hetzelfde is als in de catalogus van 2013. Zo heeft mijn kleed de naam 'Georgia' welke op opnieuw is uitgebracht in 2013 en 2012 maar het model in 2010 heeft wel serieuze verschillen op de nieuwere modellen.
De verkoopster van Koonings ging mij vandaag terug contacteren met een nieuwe prijs. Ik wacht op haar telefoontje. Vol ongeduld eerlijk gezegd. ;-) Ik hou jullie op de hoogte!
|
|
Elen
5-10-2013
|
30-3-2013 15:32:13
Jjjiiipppppppppiiiieeeeeehhh!!!!
Heb net telefoontje gehad van Koonings! Ik krijg mijn jurk voor €990!!! Ben zo blij dak wa opzoekwerk heb gedaan en een betere prijs heb kunnen onderhandelen.
Thx iedereen voor jullie mening! Nu nog hopen dat het kleed nog altijd even goed uitziet in het echt als in mijn verbeelding. :p
|
|
mona
27-7-2013
|
30-3-2013 17:31:05
Wow, goed dat je assertief geweest bent! Een hele besparing.
|
|
Sofie
12-8-2011
|
30-3-2013 20:57:28
Mijn kleed kwam ook van Youniek, maar toen heette dit nog aziexport en waren ze ergens anders (weet niet juist 'eer waar) gevestigd. Dit was bij hun thuis! Mijn kleed was AF! Perfect gemaakt en heeft mij in totaal maar 550€ gekost ( incl stola en 2 onderrokken)
Wij zijn eerst ook eens naar het bruidsparadijs in antwerpen geweest en dat doet me een beetje denken aan de winkel in nl. Ook gern foto's nemen, je mocht zelf niet tusden de jurken lopen en als ik meniet vergis mocht je er ook maar een bepaald aantal passen. Ze waren daar ook totaal niet vriendelijk.
Dus duurder is niet noodzakelijk beter. En in jouw geval zou ik ook eensveagen voor korting aangezien het een jurk van een oudere collectie is.
|
|
|
Deborah
13-9-2013
|
17-4-2013 13:25:23
Ik denk niet dat je afgezet bent. Btw, opgepast met die Amerikaanse sites. Sommigen zetten de foto van het kleed op hun site, maar maken dit zelf in mindere kwaliteit (je moet de website eens googelen met het woord 'scam' er bij, dan weet je't meteen)... Maar in Koonings zijn ze te opdringerig!
Ik ben in oktober naar Koonings gegaan omdat het daar zo groot was en 'k had me laten wijsmaken dat het in Nederland goedkoper was.
Ik kwam binnen en de verkoopster ging met mij rond. Ik had ook al een jurk in mijn gedachten (van San Patrick, maar Koonings had die specifieke jurk niet binnen) en toen ze mijn stijl na 10 jurken te hebben getoond nog steeds niet bovengehaald hadden, heb ik gevraagd of ze de jurk eens konden opzoeken op internet. Dat deden ze en toen kwam de verkoopster met een jurk aandraven die wel wat weg had van diegene die in mijn hoofdje zat. 'k Deed hem aan en die was ook mooi, maar toch zat ik nog met de andere jurk in mijn hoofd. Dat zei ik toen ook tegen de verkoopster waarop ze antwoordde: "Nou, dat is toch helemaal geen probleem?? We bestellen gewoon beide in jouw maat en dan kan je nog kiezen!!" Toen ik zei dat dat inderdaad een mogelijkheid KON zijn, ging alles in sneltempo. Mijn gsm werd afgenomen om 3 foto's te nemen van de jurk, alles in sneltempo terug uit, gewone kleren aan, ik werd haast meegesleurd naar een tafel waar we moesten gaan zitten en dan zei de verkoopster doodleuk: "Dat is dan 700 EUR voorschot".
Ik denk dat mijn gezicht goud waard was. Ik wist niet wat er gebeurde. Ik zei toen in paniek dat ik mijn bankkaart thuis vergeten was (gelogen natuurlijk), waarop de smile van de verkoopster al wat minderde. Ze haastte zich naar haar computer en printte een document af dat ik moest tekenen. Op dat punt zei ik: "Sorry, maar hier voel ik me niet goed bij. Ik had niet verwacht dat ik van de eerste pasbeurt al meteen moest tekenen of zelfs al een voorschot moest betalen." De smile was nu helemaal verdwenen en ze zei: "Nou, dan stopt het hier!"..
Ik heb het nog al gezegd in mijn post, maar heel die branche is zooo opdringerig en alwetend. Je bent een prooi waar ze zo snel mogelijk hun klauwen in willen zetten.
Ik heb mijn kleed uiteindelijk in een kleine winkel in Geraardsbergen gekocht. Ik wou persé daar kopen omdat ze daar het minst opdringerig waren en supervriendelijk. Nu ben ik vorige week mijn kleed gaan passen (was besteld en is net binnengekomen) om de retouches te bespreken en de klantvriendelijkheid van de 2 vorige keren (toen er nog geen bestelling geplaatst werd en dus ook geen voorschot betaald werd), was helemaal verdwenen. Ik heb nu zelfs miserie met de retouches van mijn jurk. Het kleed zit te groot en ze willen het niet versmallen, dus ben nu op zoek naar een naaiatelier!
Ik wens jou alleszins veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|