Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Orginisatie

29-3-2013 13:08:14
Mijn vriendin en ik gaan begin juli trouwen..
maar weten haast ons hoofd niet meer erbij te houden...
Stadhuis dat lastig doet door de verhuis of we al dan niet in onze nieuwe gemeente mogen trouwen. onze trouwkleedjes zoeken, guestlist, hoeveelheid kaarten en welke kaarten, feestzaal..

iemand enig idee hoe we toch alleen overzichtelijk te werk kunnen gaan?

aurélie
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 712

Samira
6-7-2013
 Meld misbruik29-3-2013 13:22:39

Wij trouwen ook 6 juli. :-) wij hebben eerst de zaal. Gemeente en kerk vastgelegd. Daarna onze kledij gaan kopen. Dan aan de uitnodigingen begonnen. Was op 1 week geregeld... Nu nog trouwringen, taart en decoratie... Alsook de bloemen voor die dag. Misboekje heb ik zo goed als af.... Gewoon. Stap voor stap de dag overlopen, dan kom je op de kleinste dingen...

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik29-3-2013 14:16:50

Feestzaal en kerk waren bij ons ook het eerste wat we vastgelegd hebben. Daarna kledij, misboekje, ...

De planning die je hier op het forum krijgt (bovenaan de pagina) is een goeie leidraad.

tania
28-6-2014
 Meld misbruik29-3-2013 14:45:44

Ik trouw pas volgend jaar, maar bij mij ligt de zaal toch ook al vast.

Het stadhuis kan ik pas vanaf 1 juli voor bellen om vast te leggen,
En wij trouwen niet voor de kerk dus dit moeten we niet regelen.
Ik ben nu ook al ideeën aan het opdoen over echt alles, maar vooral welke kleuren we willen gebruiken, want hier werk je rond.
Waar ik nu al heb ideeën voor opgedaan:
Uitnodigingen, ringen, bloemen, welk soort kleding, ...
En vooral de kost hiervan.
Succes!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik29-3-2013 20:10:16

Bij ons is dit al in orde: zaal, kleed, fotograaf, dj, ringen besteld, gemeente, visagiste en kapper, uitnodigingen ontworpen moet nog naar drukker, decoratie voor huis stukje per stukje bijeen gesprokkeld.
Gewoon aan beginnen en het komt wel goed. In welke regio wonen jullie?

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik1-4-2013 14:16:16

wij hebben hetzelfde probleem gehad. Wij zijn ook zo'n 6 maand voor onze trouw verhuisd. Met als gevolg dat we onze trouw niet konden aanvragen tot onze domicilie verplaatst was. Zeer vervelend. Wij hebben gewoon al de rest voorbereid. Moest "onze" dag niet meer vrij geweest zijn, dan hadden we het gewoon een dag eerder gedaan (dan had de familie er ook nog verlof voorgekregen :-D).No stress,; het komt wel goed!

aurélie
24-5-2014
 Meld misbruik1-4-2013 19:56:44

wij moeten wachten door stadhuis^op onze geboorte akte wij verhuizen naar antwerpen maar moeten in onze oude gemeente trouwen trouwjurken zijn eral maar de rest is een ramp we zitten gewoon vast..

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik1-4-2013 23:45:45

Maar je kan je plek toch al reserveren als de geboorteakte er nog niet is? Dat duurt toch maar een paar dagen?

aurélie
24-5-2014
 Meld misbruik3-4-2013 9:42:52

ja da wel zijn we volop mee bezig maar weten niet of onze dag nog vrij is

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...