Terug naar overzicht
Kan je niet eens gaan informeren in lingerie winkel?
Ik heb een witte voorgevormd lichte strapless push-up van Chantelle. Die vind je wel terug in de meeste lingeriezaken denk ik.
Ik heb een strapless bh van Triumph, is ook een beetje gevuld. In de bruidswinkel zeiden ze me geen zorgen te maken over de rug, ze kunnen dat naar onderen trekken moest de rug van je kleed lager zijn. (tenzij je misschien een extreem lage rug uitsnijding hebt. De meeste bruidskleren geven van zichzelf wel al veel steun.
ok ik denk dat ik binnekort eens dagje maastricht ga doen daar hebben ze ook een bruidswinkel en op hun site heb ik gezien dat ze toch heel wat te bieden hebben , hopelijk valt het op vlak van prijs ook mee
50 KILOOOOO????? Das ne mens! Amai chapeau!!!
Ik heb twee setjes :) omdat ik een eeuwige twijfelaar ben en dus op het laatste moment nog wil kunnen beslissen. Beide via internet gekocht : een wit corset met afneembare bandjes en jaretelles en bijpassende string van het merk Lingadore , en een ecru push-up bh en string van Wonderbra.
Ik heb een simpel wit voorgevormd modelletje van Marie Jo. Ben in de lingeriewinkel hier in de buurt geweest waar ze me persoonlijk verder geholpen hebben. Toch altijd handig ipv het alleen te moeten uitzoeken hé. Ben zelf 'maar' 13kg afgevallen en merk dat hier ook echt aan mijn borsten.. Dus laat je zeker omringen met goede raad aangezien je ook een strapless jurk hebt! En dikke proficiat nog met je gewichtsverlies :-)
bedankt voor de reactie's op internet ook al veel gezienook zo'n plak bh gekocht had maar blijft niet goed zitten en na lang dragen zit het gewoon niet meer lekker