Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsmeisjes jurken

30-3-2013 15:28:26
Hi bruidjes, Ik heb ervoor gekozen voor mijn vier beste vriendinnen (leeftijd 25j) mijn bruidsmeisjes te maken. Naar het Amerikaanse voorbeeld dus. Ik zou hun jurkjes laten meevolgen met het kleurenthema van mijn trouw, dus zacht/oud roze. Ik zou willen kiezen voor 4 dezelfde kleedjes maar in verschillende kleuren (Bvb bronz - oudroze - goud) ofwel 4 verschillende modelletjes in hetzelfde roze. Maar... Enig idee waar ik zo'n dingen kan vinden? Zonder mijn vriendinnen heel België rond te sleuren winkel na winkel? Ik vind echte suitekleren vaak wat te formeel en stijf... Xoxo

Elen
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1141

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik30-3-2013 16:06:20

mss op internet modellen zoeken en laten maken door een naaister.scheelt in de portemonee en je hebt wat je wilt

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik30-3-2013 17:59:19

Jagre heeft veel suitekleedjes, lange en korte.

En als het eenvoudig mag, gewoon eens in de h&m kijken ofzo?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-3-2013 18:20:26

Bij P&C hebben ze ook een toffe cocktail collectie x

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik30-3-2013 18:21:29

Hey Elen,
Ga eens kijken bij Ann Sophie smartshopping. Daar hebben ze verschillende keuzes en in outlet prijzen. Ze hebben ook een stadskledij collectie voor als het iets minder formeel moet.
Groetjes

Maaike
26-4-2014
 Meld misbruik30-3-2013 20:17:56

Hey, bij mij gaat dit ook zo zijn mijn 3 vriendinnen alle 3 in dezelfde jurk, dit is niet gemakkelijk te vinden, dus heb ik kleedjes opgezocht en ik ga die laten namaken bij een ontwerpster.

groetjes

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik31-3-2013 8:17:07

Mijn mama kon kiezen uit allerlei modellen (lang-kort-formeel-speels...), die dan telkens in verschillende kleuren en stoffen te bestellen waren. Dit was bij la tiara in antwerpen!
Bij ons zal heel de suite (hopelijk) dezelfde kleurentint hebben, dus ik begrijp perfect wat je zoekt. In winkels als p&c kan je ook wel eens geluk hebben als je kleur 'in de mode is' en ben je uiteraard goedkoper gesteld.

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik31-3-2013 8:29:01

En als je kleedjes laat maken of namaken door een naaister/ontwerpster. Enig idee van kostprijs per kleedje? We zouden voor korte cocktailkleedjes gaan...

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik31-3-2013 10:13:38

Informeer ook eens bij Youniek, waarschijnlijk kan je daar elk van hun kleedjes in eender welke kleur laten maken (zo is het toch bij hun bruidskleren...). Ook niet te duur.

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik31-3-2013 11:51:13

Gisteren naar P&C in Antwerpen geweest en heel veel en mooie cocktailjurkjes gezien. Vaak verschillende modellen in dezelfde kleur. Prijzen tussen 89 en 170 euro. Succes!

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik31-3-2013 12:36:31

geen idee wat een gewone naaister vraagt,bij mij is het een vriendin die het doet,voor 250€/bruidsjurk(rok|&top),ben gisteren de stof gaan halen was maar 30€,komt wel nog iets bij voor de onderrok en afwerking .
http://creationsofleijten.com/nl/#prettyPhoto[pp_gal]/3...
ng.(heb wel andere kleuren genomen).

betty
21-6-2013
 Meld misbruik31-3-2013 16:19:50

Hallo mijn bruidsmeisjes moeten ook allemaal in roze zijn,maar aangezien het vier totaal verschillende zijn ben ik van fushia afgestapt. Ik heb ze laten kiezen welk roze eentje is licht roze,eentje in fushia ,eentje in zalmroze en eentje met allerlei roze palletjes. En ze passen zo ook allemaal samen. Drie van de vier komen van bij Ann-Sofie,st-martens latem en eentje van light in the box. Mijn vriendin had daar haar kleedje laten maken voor nieuwjaar en was er zeer tevreden over. En ze kosten alle vier 99 euro, voor eentje wel he.Vergeet bij light in the box wel geen export kosten bij te tellen. Soms 30 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...