Terug naar overzicht
Hallo Veronique,Ik ben er ondertussen 4 x geweest.Om te beginnen een supervriendelijke dame...Niks op aan te merken.Oorspronkelijk ging ik voor een gekleurd avondkleed, ik heb er n 6 tal gepast maar niks naar mijn goesting of model. Ik vond de stofjes nogal dun. De prijs van de trouwkleding vond ik nogal prijzig (Ik was ondertussen bij Youniek in Turnhout gaan kijken en denk dat ik daar mijn hartje verloren had).Voor mijn dochters hun suitekledij ben ik terug bij Chrandels geweest mede door het goed gevoel. Zij hebben dadelijk hun zin gevonden. In mooie kwaliteit. Beide een geschikt kleed voor elk hun model gevonden.Ikzelf heb mijn hartje (als bruid) verloren bij Youniek in Turnhout.. Mss ook een adresje om in je achterhoofd te houden ;-).Succes ermee..
Ik trouw dus niet in een gekleurde jurk maar in een crème kleurige jurk ter verduidelijking... een echte trouwjurk is het geworden :d:d:d:d
Mijn kleedje komt van daar en ik heb niets dan lof over deze winkel en de mevrouw die er staat! Je moet er rekening mee houden: ze heeft goedkope kleedjes en als je daarvoor kiest, weeet je nu eenmaal ook dat je niet 87 lagen stof hebt en zo... deze kleedjes worden machinaal gemaakt.maar ze heeft ook kleedjes die wel met de hand vervaardigd worden - prijs is dan ook zoals in andere 'echte' bruidswinkels. Mevrouw heeft ons heel hartelijk onthaald met een lekker tasje koffie, geluisterd naar hoe ons feest eruit zal zien, hoe ik over mijn droomkleed dacht, enz... Vervolgens heeft ze goed naar mijn figuur gekeken en een hoop jurken uitgehaald in verschillende stijlen (omdat ik blijkbaar een heel gemakkelijk figuur heb (zandloper)) en ze heeft ze me allemaal laten proberen en veel uitleg gegeven.Uiteindelijk twijfelde ik tussen 2 jurken en toen heeft ze heel eerlijk gezegd dat de ene veel duurder was dan de andere en omdat ze wist dat we het budgettair aanpakken èn vond dat de 'goedkopere' jurk me veel beter stond, heeft ze me deze ook aangeraden. Dat getuigt voor mij van veel professionalisme! Ze heeft dan nog wat tips gegeven en bekeken hoe we de jurk nog kunnen aanpassen / persoonlijk kunnen maken.Voordeel is: ik heb een 'industrieel' kleedje gekozen en bijgevolg is dat eentje uit de zogezegde avondcollectie (is er echt niet aan te zien, 't is een echt bruidskleed) - ik heb het kleed al mogen (moeten eigenlijk :-)) meenemen naar huis (dus ik kan het lekker passen wanneer ik wil en accessoires erbij houden en zo :-)).In augustus neem ik het terug mee naar daar en kan ik aanpassingen laten doen. (innemen, halterbandje toevoegen, enz...) Ik heb dus een superpositieve ervaring! Ook de vriendin die me deze winkel had geadviseerd was (uiteraard) ook zeer tevreden over haar jurk! (was een korte, simpele!)goed dus :)
oké dank jullie wel! Dan ga ik proberen om daar ook eens te gaan...