TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
31-3-2013 16:24:17
Wij zijn in oktober naar een avondfeest geweest van een vriendin in de Vossenberg. We hebben er echt van genoten: tiptop bediening, erg lekker eten en fantastische sfeer in de zaal. Alleen maar lof dus.
|
|
Evy
27-7-2013
|
31-3-2013 19:15:17
Wij gaan jaarlijks naar de grote stove met Kerstmis. Is altijd dik in orde. Lekker eten. En we zijn. U al tweemaal in de vossenberg geweest voor een trouwfeest, waaronder gisteren. En het was tweemaal heel goed. Heel lekker van eten, mooie zaal, personeel was vriendelijk. Als ik zou moeten kiezen tussen die twee, kies ik voor de vossenberg. Ik denk wel dat de vossenberg duurder is dan de grote stove. Heb je al eens geïnformeerd naar de prijzen?
Groetjes
|
|
Melissa
8-8-2015
|
31-3-2013 19:28:12
Nee ik heb nog niet geïnformeerd naar de prijzen, ik dacht laat ik eerst hier eens rondvragen. In ieder geval bedankt voor je reactie, ik ben er al wat mee geholpen, al zit ik nog met een pak vragen maar daar ga ik voor moeten bellen of langs gaan denk ik
|
|
Sofie
1-9-2013
|
1-4-2013 9:19:24
Hallo Melissa
De Vosseberg is hooguit de duurste in regio West-Vlaanderen. Indien je geen beperkingen op het budget hebt, kan je voor vosseberg gaan..
Groetjes
|
|
Valerie
11-5-2013
|
1-4-2013 9:27:34
Hof ter Molen vind ik ook wel aansluiten bij je rijtje die je opsomt... in de grote stove is mijn schoonbroer getrouwd hij vond het een voordeel dat ze konden blijven slapen, maar het is dan wel een nadeel dat je geen ontbijt krijgt! Zij trouwden vorig jaar in mei en het was een mooie lentedag toch zetten ze niet de receptie buiten uit, terwijl er wel een mooie buitenplaats is met vijver, vonden ze beide jammer.. dit gewoon eens meegeven, anders qua eten en dj was het echt goed!
|
|
Melje
1-6-2013
|
1-4-2013 10:58:55
Wij trouwen binnen 60 dagen in de zaal aan het water in Vossenberg en zijn tot nu toe zeer tevreden met de vriendelijke en professionele aanpak van hen! Wij kregen ook een kamer met ontbijt erbij en veel van onze gasten blijven daar ook slapen.
Je hebt daar ook de mogelijkheid om ceremonie te doen in een zaaltje binnen of als het mooi weer is in de tuin bij de vijver. Bij mooi weer gaan ze ook de receptie naar buiten verhuizen. Dus ik zou zeker eens contact opnemen met hen, ze zijn supervriendelijk!
Veel succes met jullie verdere zoektocht!
|
|
Melissa
8-8-2015
|
1-4-2013 11:55:02
@ Melje. Zou je me kunnen een richtlijn geven van de prijs? Desnoods in pb. Ik begin al een beetje te vrezen door de mail van Sofie dat het onbetaalbaar is, ook al heb ik in mijn ogen een behoorlijk budget voor de zaal. Verder is wat jij beschrijft zeker waar ik naar op zoek ben, wij dachten ook aan de zaal aan het water.
|
|
Lien
5-7-2013
|
1-4-2013 14:58:27
Hoi, Wij trouwen ook in de zaal aan het water: prachtlocatie! De prijzen vind ik persoonlijk een beetje gelijklopend met andere zalen zoals bijvoorbeeld 't Gravenhof te Wijnendale. Er is ook veel keuze: je kan voor eenvoudig tot echt wel zeer duur gaan. Ik ben al zeer tevreden met de communicatie en de manier van werken van de Vossenberg. Ik zou gewoon es een afspraak maken, dan heb je al eens een idee van de prijs en zie je de zaal al es. Nog veel succes met het beslissen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|