Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Optreden dansgroep tijdens dansfeest, om hoe laat plannen?

1-4-2013 18:30:59
Dag medebruidjes, We hebben een dansgroep die tijdens ons dansfeest komt optreden. Ze zouden 3x 20min optreden. Ik dacht hen een eerste keer na het dessert, zo rond 22uur, te laten optreden en dan nog eens om middernacht. De vraag is nu wanneer we hen een laatste keer laten optreden. Ik ben bang dat wanneer we hen een laatste keer laten optreden rond 1uur ofzo dat dat onze feest zal breken en er veel gasten nadien zullen vertrekken. Zijn er nog mensen die een act of optreden voorzien en om hoe laat plannen jullie dat in? Bedankt voor alle reacties!

kiki
29-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 549

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik1-4-2013 18:49:59

Ik vind 3x optreden precies wel veel.. Ik denk dat dat de sfeer toch wat zal verminderen. Kan ze niet eens tijdens het eten tussen het wachten door laten optreden en dan nog eens rond 24 uur ofzo? Wij zitten met een zanger in de familie en die zal 2 liedjes brengen en dat zal iets na de openingsdans plaatsvinden, zodat we daarna nog volop kunnen feesten.

Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:24:19

Mijn papa en zijn groep gaan 1 liedje spelen, ik denk dat we dat zouden doen na het dessertenbuffet en voor de openingsdans... Dan hebben ze tegen het einde van het dessertenbuffet tijd om hun gerief nog eens rap te testen. En we willen het dansfeest inderdaad niet breken, dus doen het liever daarvoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...