Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer bruidsboeket bestellen?

2-4-2013 0:02:22
Dag dames,

Hoelang op voorhand moet je eigenlijk je bruidsboeket gaan bestellen? En doet de man dit alleen of is het de bruid die het boeket kiest?

Grtjs

Sarra
15-4-2017
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1755

Veronique
24-8-2013
 Meld misbruik2-4-2013 0:26:12

Bestellen weet ik niet omdat ik deze niet via een bloemenzaak laat maken, ik denk gewoon even informeren hierna..
De keuze van boeket maak ikzelf (op vraag van hem :) ) en hij gaat deze de dag zelf ophalen.. Of jij zelf kunt de keuze volledig overlaten voor je man, die dan goede keuze maakt..

Sara
30-3-2013
 Meld misbruik2-4-2013 2:13:24

Mijn man heeft het een week op voorhand besteld en is het zelf gaan kiezen (met de deskundige hulp van de mevrouw van de winkel). Ik was er wel supertevreden van!

Maar je kan het nooit te vroeg bestellen veronderstel ik?

Isabelle
13-9-2013
 Meld misbruik2-4-2013 6:43:10

In mijn bloemenwinkel raden ze aan om een maand op voorhand eens langs te komen

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 8:30:36

Wij trouwen 11 mei en mijn vriend moet deze week naar de mevrouw die ons boeket zal maken. Zij gaat dan eerst een proefversie maken en goedkeuring vragen. Ik vind het leuk dat het voor mij een verrassing zal zijn. Hij krijgt wel hulp van mijn mama en schoonmama :)

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 9:10:05

bij maakt ook iemand mijn boeket en de tafel stukken en ze had me gevraagd tegen 15 mei alles door te geven omdat ze ook nog op reis gaat en zo alles al kan voorzien van benodigd heden.dan moet ze enkel nog de bloemen halen als ze terug is en afwerken.wij trouwen 12/07.hier is het ik zelf die het me aantrekt,en me vriendin brengt het mee,want als me ventje het moet halen word het een ramp :-) tegen dat hij gevonden heeft waar ze woont,zijn de bloemen verwelkt :-))))))

Brigitte

Meld misbruik2-4-2013 9:49:13

ik denk da de moderne bruidjes van nu meestal zelf beslissen hoe hun boeketje er mag uit zien en de bruidegom gaat het boeket ophalen

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 10:51:18

Ik heb de bloemen zelf gekozen (dus boeket, corsages en kerkstukjes) op vraag van mijn wederhelft. Ik ben begin januari geweest, zo had de bloemiste volgens haar voldoende tijd om haar extra werkkracht te reserveren (terwijl zij de stukjes naar de kerk etc brengt, meehelpen aan maken van de stukjes). Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dit al gedaan heb want er komt de laatste 2 maand nog heel wat werk bij kijken. 2 daagjes voor de trouw ga ik nog es laatste afspraken met de bloemiste doen.

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:13:45

Ik heb dit 2weken geleden al gedaan. De bloemist brengt dit bij ons aan huis.

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik2-4-2013 13:28:50

Voor de trouw van de wet heeft mijn ventje gekozen (zeer geslaagd) voor de kerkelijke trouw zal ik het zelf maken, net zoals zijn corsage.
Ik neem aan dat je best met je bloemist hierover afspreekt (qua timing dan) wat voor hij/zij het makkelijkst werkt. Ik neem aan dat je nooit te vroeg kunt bestellen? Alweer iets dat je kan afvinken dan denk ik zo...
Veel plezier met voorbereiden!

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik2-4-2013 17:20:00

Wow, bedankt iedereen voor jullie reacties! Dan heb ik nog wel even tijd... ;)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 19:10:58

Ik trouw binnen een maand en mijn vriend zal mijn boeket vrijdag gaan kiezen, zijn mama gaat wel mee. ;)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-4-2013 21:56:57

In de Isabellalei is een (Joods) bloemenwinkeltje, daar maken ze altijd heel schone stukken. Ik denk dat je de bestelling nu al kan plaatsen hoor, uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit. Ginder bestellen ze dat dikwijls 's morgens voor in de namiddag op te halen :-) X

elien
8-6-2013
 Meld misbruik3-4-2013 9:34:14

een kleine maand voor onze trouw gaat mijn vriend samen met zijn moeder het bruidsboeket kiezen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...