Terug naar overzicht
hey Sabrina,ik had 4 versies van uitnodigingen:1 voor de suite ( wett trouw - kerk trouw - lunch over middag en avond feest )1 voor de familie ( tantes en nonkels - wett trouw - kerk trouw en avondfeest )1 voor de gasten ( kerk trouw en avondfeest )1 voor mensen die wij niet uitnodigen op het feest maar wel willen informeren van kerkelijke trouw ... ( had er nie veel van die hoor maar was voor mijn mama en voor op mijn club enzo uit te hangen ) .Wij hebben nie gewerkt met aparte kaartjes maar gewoon de tekst op de kaart telkens aangepast.wel een plezante karwei hé :-)Groetjes,Charmy
op onze uitnodiging staat enkel het uurvan de wetteleijke en kerkelijke trouw. Dan hebben we kaartjes voor de receptie en kaartjes voor mensen die naar de receptie en avondfeest gaan. Maar wat voor de suite... zij weten het wel allemaal al maar toch.Misschien dat ik zelf een kaartje kan maken dan
Wij hebben een algemene uitnodiging met daarop de uren voor de wet en de kerk. Dan hadden wij aparte kaartjes voor de receptie en aparte kaartjes voor het avondfeest om erbij te stoppen. De suite krijgt voor ons dezelfde kaartjes als de mensen voor het avondfeest. Ik houd hen gewoon zelf op de hoogte van het verloop van de dag. Zij gaan eigenlijk de hele dag met ons mee met een gehuurd busje.
Die hebben een avondfeest-uitnodiging gekregen, maar we hebben die persoonlijk uitgenodigd dus hebben dan gezegd om hoe laat we ze thuis verwachten.
Wij zullen net zoals Charmy werken met 3-4 verschillende uitnodigingen. De tekste veranderen en drukken kwam goedkoper uit dan werken met kaartjes zei de man van de winkel.Morgen zal ik het weten want dan ga ik er even langs.
Wij hebben met 3 verschillende uitnodigingen gewerkt maar voor de suite hebben we een gewone uitnodiging gegeven voor de mensen van het hele feest, zij rijden namelijk heel de dag mee met ons gehuurde vervoer en zijn hiervan op de hoogte gebracht.
Wij hebben aparte uitnodigingen voor de suite en voor het avondfeest. We doen geen receptie dus hadden er maar 2 verschillende nodig..
en kan iemand zo'n tekstje voor de daggasten en/of suite aub eens posten?ik moet vrijdag alles binnen brengen bij de drukker en heb geen inspiratie om op een leuke manier te vertellen dat zij er heel de dag bij zijn ...