Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

LOUNGE BAR wel of niet ?

2-4-2013 20:21:50
hallo allemaal,

we zitten in een dillema...
we zijn bezig met de laatste voorbereidingen van ons huwelijk ( 23/08/13) van de catering.
en we hebben natuurlijk iets heeeel moois gezien....
de catering ( me nonkel FIVAT CATERING BRUGGE) heeft ons voorgesteld voor
een loungebar met led tafels en led staandestafels en zo wat heel mooit blijkt te zijn door ons thema
volledig wit is en dit natuurlijk fantastisch mooi zou uitkomen....
de gewone offerte van de catering voor het eten en drank en zo voor een 80 man is 5670 euro en als we die loungebar erbij zouden nemen zou het natuurlijk een heel pak meer zijn en zou het uitkomen op 6756 euro....
ik had graag jullie mening hierover geweten....

alvast bedankt

vicky
19-7-2019
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1032

Fien
29-5-2013
 Meld misbruik2-4-2013 20:28:03

Doen! Je trouwt maar 1 keer en die 1000euro zal het niet maken :) (check natuurlijk wel eerst of het er nog af kan...)

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik2-4-2013 23:00:38

heuuu ik trouw nu wel voor de 2 keer,en ik zou het niet doen,die dag is vlug voorbij.en met 1000€ kan je heel wat andere dingen doen,waar je meer aan zult hebben.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-4-2013 5:32:54

Hoi Vicky,
Iedereen maakt z'n eigen budget.
Dus ik denk dat alleen jullie weten of dit binnen jullie budget past...
Groetjes, Krista

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik3-4-2013 7:04:25

Als je budget het toelaat, zou ik het doen.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik3-4-2013 8:37:34

Ik vind dit heel leuk maar
* laat jullie ruimte om zo'n hoekje te maken (en wat te kunnen bekomen) of staat dat ook in de feestdrukte? Misschien heeft het weinig nut als jullie loungehoek ook in het lawaai staat?
* laat jullie budget dit toe? Het is een extra maar jullie feest valt of staat er niet mee.
* hebben jullie gasten die dit zouden gebruiken? Als jullie vooral oudere gasten hebben, blijven die meestal aan tafel zitten want die vinden zo'n loungezeteltjes meestal te laag zitten.
* kan alles tijdig geïnstalleerd en weer weggenomen worden of hebben jullie hierdoor nog extra zorgen?
Ik hoop dat jullie aan de hand van deze vragen een voor jullie goeie beslissing kunnen nemen.
Groetjes
Rebecca

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik3-4-2013 12:29:03

Ik vind het persoonlijk erg duur voor wat extra meubeltjes, zeker in verhouding met de rest van je offerte. Een loungebar klinkt heel sjiek, maar uit ervaring weet ik dat er niet of nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Rebecca maakt enkele rake opmerkingen.

Jullie alleen kunnen hierover beslissen, maar weet dat niemand dit zal missen als het er niet is Laat je kop niet te zot maken door alle mooie extra's die je op de markt kan krijgen. Bedenk voor jezelf hoe nodig het is (en hoe lang je ervoor moet gaan werken ) en neem dan een beslissing.

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik3-4-2013 19:26:37

hallo ik las je berichtje wat is de locatie nu geworden???

vicky
19-7-2019
 Meld misbruik3-4-2013 22:38:44

hallo allemaal,

bij deze hebben we dus besloten om de loungebar niet te nemen , zoals velen zeggen dat we die 1000 euro kunnen gebruiken voor iets anders en hebben besloten om die 1000 euro als extra te nemen voor ons huwelijksreis.
ik ben wel heel blij met jullie reacties en heeft ons toch tot een juiste beslissing genomen .
caroline : wij hebben indd een heel mooi domein gevonden aan de blauwe toren in brugge

alvast bedankt iedereen

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik3-4-2013 22:59:05

awel vind dit nu een hele verstandige beslissing,en je zult zelf veel meer plezier en samen kunnen genieten ervan.

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik4-4-2013 8:02:26

hey vicky ,wij hebben vrijdag een afspraak op de belgium pier , alvast veel geluk samen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info