Terug naar overzicht
Doen! Je trouwt maar 1 keer en die 1000euro zal het niet maken :) (check natuurlijk wel eerst of het er nog af kan...)
heuuu ik trouw nu wel voor de 2 keer,en ik zou het niet doen,die dag is vlug voorbij.en met 1000€ kan je heel wat andere dingen doen,waar je meer aan zult hebben.
Hoi Vicky,Iedereen maakt z'n eigen budget.Dus ik denk dat alleen jullie weten of dit binnen jullie budget past...Groetjes, Krista
Als je budget het toelaat, zou ik het doen.
Ik vind dit heel leuk maar* laat jullie ruimte om zo'n hoekje te maken (en wat te kunnen bekomen) of staat dat ook in de feestdrukte? Misschien heeft het weinig nut als jullie loungehoek ook in het lawaai staat?* laat jullie budget dit toe? Het is een extra maar jullie feest valt of staat er niet mee.* hebben jullie gasten die dit zouden gebruiken? Als jullie vooral oudere gasten hebben, blijven die meestal aan tafel zitten want die vinden zo'n loungezeteltjes meestal te laag zitten.* kan alles tijdig geïnstalleerd en weer weggenomen worden of hebben jullie hierdoor nog extra zorgen?Ik hoop dat jullie aan de hand van deze vragen een voor jullie goeie beslissing kunnen nemen.GroetjesRebecca
Ik vind het persoonlijk erg duur voor wat extra meubeltjes, zeker in verhouding met de rest van je offerte. Een loungebar klinkt heel sjiek, maar uit ervaring weet ik dat er niet of nauwelijks gebruik van gemaakt wordt. Rebecca maakt enkele rake opmerkingen.Jullie alleen kunnen hierover beslissen, maar weet dat niemand dit zal missen als het er niet is Laat je kop niet te zot maken door alle mooie extra's die je op de markt kan krijgen. Bedenk voor jezelf hoe nodig het is (en hoe lang je ervoor moet gaan werken ) en neem dan een beslissing.
hallo ik las je berichtje wat is de locatie nu geworden???
hallo allemaal,bij deze hebben we dus besloten om de loungebar niet te nemen , zoals velen zeggen dat we die 1000 euro kunnen gebruiken voor iets anders en hebben besloten om die 1000 euro als extra te nemen voor ons huwelijksreis.ik ben wel heel blij met jullie reacties en heeft ons toch tot een juiste beslissing genomen .caroline : wij hebben indd een heel mooi domein gevonden aan de blauwe toren in bruggealvast bedankt iedereen
awel vind dit nu een hele verstandige beslissing,en je zult zelf veel meer plezier en samen kunnen genieten ervan.
hey vicky ,wij hebben vrijdag een afspraak op de belgium pier , alvast veel geluk samen