Terug naar overzicht
Rainbow shoes. Heel mooie schoenen. Even bij hun navragen of er in een winkel ib je buurt is. Groetjes
hallo,ik heb pink by paradox schoenen en heb deze besteld via de bruidswinkel online en ben zeer te vrede over de service endergelijke, mss eens een kijkjenemen op deze link.http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http://www.debruidswinkel.nl/groetjes
Gabrielli in roeselare
ja hoor , een super tip , ga naar Van Loock in Zandhoven .Daar komen ze met heel der dozen aandraven en blijven voor je zoeken ( als je dat wil ) tot je iets gevonden hebt .Heel goede kwaliteit , zacht Italiaans leder , van klassiek tot modern .Echt een aanrader , en als je na het passen van minstens 20 paar bruidsschoenen ( hebben er een aparte collectie van ) niets gevonden hebt , blijven ze even vriendelijk .Ga er langs , en probeer ze uit .Hou er wel rekening mee dat het op zaterdag altijd superdruk is ( je moet een nummerke nemen bij binnenkomst ) dus moet je er wel genoeg tijd voor uittrekken .Alvast veel pasplezier !
Ik vond ze bij van loock net heel onvriendelijk eigenlijk, ondanks het feit dat ze inderdaad met 20 dozen komen aanzetten. Wat je ook kan doen is een simpele schoen en daar een schoenclip op. Ik denk dat ze dat van rainbow shoes wel hebben... Dan heb je ineens een leuk detail
Ga eens naar brandos.be, is een online schoenenwinkel.Je bestelt, betaalt, past ze thuis. Blijken ze niet goed te zijn, dan kan je ze terugsturen (je hebt 30 dagen tijd hiervoor).Super service! Ik heb deze schoentjes gekocht :http://www.brandos.be/wildflower-bridal/claudette-01464... normale witte schoenen maar dat kant en strikje maken het hem helemaal :-)veel succes!
ik heb ze gevonden bij de outlet van La Sposa, kostten maar 50 EUR!
scarpellini in oostende ruime keuze en kostprijs valt reuze mee ik heb 75 euro betaald en zitten als niets
ik heb zeker 10 winkels gedaan om te zien welk merk mij het gemakkelijkst zat,eens dit gevonden(clarks)dan online gezocht waar ik de juist kleur vond,en heb ze gevonden op the shubar. op zalando waren ze ook maar ik heb 25€ minder betaald voor de zelfde schoen,en prima service ook
Oh Gitte , Spijtig dat ze bij jou minder vriendelijk waren , misschien pech gehad ? Ik ga er alleen voor mijn schoenen als ze voor een speciale gelegenheid moeten zijn , dus niet dat ik een super klant ben .Maar ze zijn wel van zeer goede kwaliteit en hebben een groot aanbod En ja , ik heb altijd heel vriendelijke verkoopsters gehad
Gabrielli in Roeselare heeft echt heel veel keuze. In alle kleuren, maten en verschillende hoogtes van hakje. Ik ben daar afgelopen zaterdag geweest heb direct mijn goesting gezien. Wel niet zo goedkoop. Prijzen liggen tussen 100 en 200 euro. Veel succes
Oh nathalie ... die van jou zijn helemaal wat ik zoek ... schitterende link die ik zeker bij houdt ;-)zijn ze niet te hoog?ps: ik zelf ben nogal voorstander van ballerina's de dag zelf, maar mijn aanstaande vind dit maar niets voor overdag dus ik voorzie hoogstwaarschijnlijk 2 paar en worden mijn ballerina's mijn dansschoenen
En bij Linea raffaelli? In Brugge is een concept store x
Dank u allemaal!!!Morgen ga ik langs bij gabrielli en zondag de hele dag surfen naar alle sites!Hopelijk vind ik wat ik zoek!!merci!!
gevonden! bedankt