Terug naar overzicht
Kan je niets vinden dat gewoon bij elkaar past van kleur?
Ik had hetzelfde probleem. Bij Fred en Ginger zouden ze 1 collectie hebben. Ik heb voor die van ons uiteindelijk bij CKS gevonden, dat is ook wel vanaf 2 jaar maar die hemdjes vallen heel klein uit, helaas zal het voor 8maanden wel nog te groot zijn denk ik.
ik heb voor mijn meisjes bij C&A 2 dezelfde jurkjes gekocht. De jongste was 9 maanden en de oudste 4 jaar! Het jurkje dat ik gezien had begon bij maatje 92 tot .... Ik heb dus voor de jongste (toen 9 maanden) maatje 92 gekocht, het was nog wat lang, maar viel niet op omdat zij nog niet kon lopen . Mss moet je eens kijken en eventueel laten inkorten of een laten innemen?
wij hebben onlangs voor een vriendin haar trouw ook hetzelfde dillema gehad bij c-a de kleedjes gevonden in maat 86 en maat 98 en 92 vonden we nergens de verkoopsters hadden hier geen antwoord op , maar online kon je het wel in maat 92 vinden dus hadden we maat 86 laten reserveren en online maat 92 besteld en in die zelfde winkel laten leveren zo kon het kindje de 2 kleedjes passen en de 2 maten vergelijken :-)
ik heb ook 2 dezelfde gevonden bij c&a,1 is ook iets te lang maar we hebben het laten inkorten,maar we konden nog een maat kleiner bij bestellen zei de verkoopster,maar we hebben het niet gedaan omdat ze nogal zwaar is voor haar leeftijd en het dan te smal zou zijn.hier is de leeftijd 1.5j en 3 en 2 zelfde paar schoentjes heb ik gevonden bij de schoenreus,niet direct mijn winkel voor schoenen,maar wel betaalbaar en enige winkel waar ik voor beiden het zelfde vond.
ik heb in de c en a ook dezelfde gevonden voor mijn dochters, bijna 18 maand en 6 jaar! veel succes met de zoektocht!
Dat van ons kwam van Filou. Groetjes