Terug naar overzicht
goh, als ze volgende week kunnen verstuurd worden hebben ze toch nog eventjes, niet?Hoe meer tijd ze krijgen, hoe meer last minute reacties je krijgt, heb ik al ondervonden (niet dat ik zo vaak trouw :d maar we geven wel vaker een "feestje" :d). Ik zou nog niet te veel panikeren. Komt wel goed.
ik trouw 18 mei en de uitnodigingen zijn dinsdag op de post gegaan met bevestiging voor 18 april. Geen stress :) Hoe meer tijd hoe minder vlot je reactie krijgt.
oke, ben blij met jullie reactie's. ik kan weer ademen haha
Ik sluit me aan bij Marieke, hoe meer tijd, hoe minder vlot de reacties binnenkomen. Wij trouwen op dezelfde dag en ik heb de mijn 2,5 week geleden op de bus gedaan, tot nu toe nog maar 1/3 reacties. En ok ze hebben wel nog wat tijd (tot 7/5) maar de kriebels beginnen toch te komen hoor.. Dus no stress ;)
Ik zou nog niet panikeren. Bij mij hebben ze ook niet zoveel tijd gekregen om te bevestigen, zo vergeten ze niet om iets te laten weten, anders verliezen ze die datum toch uit het oog.. dus positief bekijken. De belangrijkste mensen zullen wel al weten dat je dan trouwt he. :)
joehoe, onze uitnodigingen zijn af! die kunnen dit weekend op de bus. Voor niks gepanikeerd dus!
Ooh! dat is super nieuws!! Ben zo blij voor jullie dat ze er toch op tijd zijn!!