Terug naar overzicht
Misschien kan je voor elke tafel een liedje voorzien? Bv. One van U2, Just the 2 of us, enz.
Of bij elke nummer een mooie foto van jullie 2 erbij plaatsen.Of elke nummer in een ander kleurtje.Of een foto bijzetten van iets dat betekenis heeft in jullie relatie.
Bij elk nummer een foto van bruid en bruidegom aan die leeftijd?
Hoi, Wij zitten een beetje met het zelfde. Bij onze zoektocht kwamen we op véél ideetjes.- Elke tafel een kleur en dan bij het binnenkomen iets geven in dat zelfde kleur.- elke tafel de naam van een onafscheidelijk duo (jip en janneke, knabbel en babbel, ...) - elke tafel een liefde is.... tekstje met jullie zelf op de foto die het uitbeelden - tafelletters en bij elke letter, woorden die met die letter starten en jullie relatie omschrijven, .....Kijk ook eens op pinterest, je kan er oneindig veel ideetjes vinden.Succes!
Je moet in google zoeken onder 'free printable table numbers' daar vind je mss iets wat je leuk vind en toch zelf kan doen ik heb al heel leuke dingen gevonden om zelf te doen. Groetjes
Misschien 'liefde is..." tafels?
Hier ooit een trouw gehad met snoepjes ;).Bij het binnenkomen kregen we een klein pakje snoep (2 of 3 stuks) en op tafel stond dan een heel grote pot - die leeg mocht ;). Elke tafel had zijn eigen snoepje (kersen, colaflesjes, kikkers, ...).
Bedankt voor jullie leuke reacties, hier kan ik zeker al mee aan de slag!
Wij zetten op tafel een gezelschapsspel en geven de attributen aan de mensen die aan tafel mogen zitten vb toren van pisa op tafel en de kleine blauwe mannetjes aan de gasten
Onlangs nog op een site tegengekomen (Martha Stewart weddings, denk ik...): tafelnummers maar dan met getallen die voor jullie van belang zijn. Bij ons bv: 6 - de dag in september waarop we elkaar ontmoetten10 - de dag in juli waarop hij dé vraag steldeaantal jaren samen (wonen)hoe lang jullie elkaar kennenhoe oud jullie kindjes zijn (als je er hebt natuurlijk :d)of ludiek... het aantal keer dat hij je heeft proberen verleiden...Dat vond ik wel nog leuk.