Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Teller op 11 dagen.... bijna zover!

8-4-2013 13:02:49
De teller staat op 11 dagen en de zenuwen staan op springen!

Van genieten is er echt geen sprake. Niet dat we gaan veranderen van gedacht of zo hoor, maar we verlangen tot die dag voorbij is.
Er zijn zoveel dingen waar we rekening mee moeten houden en waar we geen controle over hebben. Lees "mensen die niet uitgenodigd zijn en toch laten weten hebben dat ze komen".
Feestzaal kan hier niet echt op anticiperen, dus zitten we wat op "hete kolen"

NANCY
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 678

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:11:55

Hoe kunnen mensen die niet uitgenodigd zijn laten weten dat ze komen?

Ik zou dan hard zijn en zeggen dat ze niet uitgenodigd waren.

Tenzij het mensen waren die je vergeten was?

Bij ons nog 39!

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:17:49

Oei Nancy, ik begrijp ook niet zo goed hoe mensen die niet uitgenodigd zijn, kunnen komen naar jullie feest? Dat is toch heel bizar! Als je geen uitnodiging krijgt, dan ben je toch niet uitgenodigd me dunkt?

Probeer er zoveel mogelijk van te genieten, want het is voorbij voor je het weet. Ik heb ook gedacht vorige week: nu ben je zeven maanden aan het voorbereiden en die dag gaat zo voorbij zijn. Eigenlijk zonde! :) Maar ik geniet van elke moment en dat ga ik tijdens 'onze dag' ook doen!

Hier nog 32 dagen en het begint ook te kriebelen! Eert nog een ontspannende citytrip naar Rome van 29 april t.e.m. 3 mei en dan zitten we in de laatste week voor onze trouw!!! :)

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:18:09

mensen laten weten die komen en niet uitgenodigd zijn??? dat is lef hebben! zou het hen toch zeggen... is niet gemakkelijk, maar dat gaat anders problemen geven de avond zelf vrees ik .

Nog 11 dagen!!! Is heel erg kort! het zal er snel zijn. Heel veel plezier en hopelijk komt het nog in orde met die 'ongewenste' gasten.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-4-2013 13:19:15

oei...is wel spannend dan...kan je die mensen niets laten weten dat ze niet kunnen komen?
probeer nog rustig af te tellen en toch zeker te geniet van jullie grote dag want het gaat zo snel voorbij...

groetjes!

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 13:36:56

Die mensen zijn de zussen van mijn man. Gans zijn familie is uit elkaar gevallen toen hij nog een stuk jonger was. Hebben totaal geen contact met elkaar maar o wee als er een feest is! Dan hebben zij het "recht" om daar aanwezig te zijn. Als is 't maar om de boel op stelten te zetten zodat ze dit al meer dan ééns deden. Heb hen héél duidelijk gezegd dat ik ze niet wil zien of horen die dag! Mijn hubby vreest dat ze toch zullen komen en dan gaan de poppen aan het dansen hé.....

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik8-4-2013 15:24:55

wij nodigen ook familieleden niet uit,maar er is ook kans dat ze zoiets doms kunnen lappen.....DAN ZEG IK SORRY....maar de feestzaal is te klein en we hebben een intieme vriendenkring.

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 15:32:47

Wij hebben ook een tante van mijn vriend niet uitgenodigd. We hebben haar al jaren niet meer gezien en dan vind ik het nu ook niet kunnen dat zij aanwezig zou zijn. Bovendien zou ze nog goed ambras kunnen komen maken op ons trouwfeest. Zij weet niet dat wij trouwen, dus we zullen haar ook niet zien :)

Maar ik begrijp dus jullie frustratie. Maar ik zou ze dan ook vriendelijk de deur wijzen! Niet uitgenodigd = niet binnen!!!

Ik duim voor het allerbeste!!!

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 15:59:56

Bedankt allemaal! "blij" om te lezen dat er nog mensen zijn met zulke perikelen. Ik hoop ook van harte dat we ze niet zullen zien, maar dat weten we pas met zekerheid binnen 11 dagen hé....
De feestzaal is verwittigd, mijn ouders zijn verwittigd, dus ja... meer kunnen we eigenlijk niet doen.

Ik duim mee!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 16:28:10

Bah Nancy, goed alvast dat je de feestzaal hebt verwittigd! Hier hebben we ook een tante van mijn hubbie niet uitgenodigd omdat we haar ook amper zien en als we haar zien, er alleen irritante praat en geruzie van komt. Ze weet wel dat we trouwen maar wordt mooi in het gareel gehouden door haar ouders (zijn grootouders).
Lekker spannnneeend, nog 11 dagen voor jou !!!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-4-2013 17:06:21

Spannend, hé!!
Ik moet de boeketjes van m'n bruidskids nog afwerken (de steeltjes nog omwikkelen), en m'n zoontje heeft nog geen schoentjes!! Dat vind ik echt vreselijk lastig! Hij heeft zo'n mooi kostuumpje maar geen schoentjes! Ik vind er geen die erbij passen!

En ik heb zelf nog geen bruidsboeket. Maar daarnet wel m'n jurk gaan halen!
Ik moet ook nog wel een aantal bevestigingen binnen krijgen, daar ben ik dus ook nog achter aan het vissen. De zaal heeft de exacte aantallen pas begin volgende week nodig.

Brigitte

Meld misbruik8-4-2013 17:07:07

Hé Nancy ,
Je moet zeker de mensen verwittigen van de zaal , zodat zij ze kunnen buiten zetten als ze problemen maken , of beter nog , zorg dat je een gastenlijst hebt waar alle namen van de genodigden opstaan , zodat mensen die niet uitgenodigd zijn door hen niet toegelaten worden .
Begrijp dat je er erg mee inzit , maar geniet van jullie dag en laat " het vervelende werk " maar over aan de mensen van de feestzaal.
Ik hoop dat je een fantastische trouwdag hebt , waarvan je relax kan genieten
Groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-4-2013 19:54:49

Ik begrijp je! Wij hebben ook ruzie met 2 tantes en moest ze te weten komen dat ik zou trouwen.. ik denk dat ze nog in staat zou zijn om onze dag te komen verbrodden ofzo.. Achja niet aan denken. Denk niet dat dat zal gebeuren --> dan maken zij hun alleen maar belachelijk! Komt wel in orde meid. De mensen die niet uitgenodigd zijn, laat je gewoon niet binnen, simpel! ;) Probeer hier niet te hard over te piekeren en geniet nog van die laatste voorbereidingen..

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik9-4-2013 11:35:18

Bedankt allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...