TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
10-4-2013 20:39:00
Hey Peggy, pffff dat is niet echt leuk natuurlijk!!! Ze zal idd wel weten wat ze doet maar vriendelijk zijn kost niets he!!! Ik begrijp dat toch niet ze,.... Dat je geen wow gevoel hebt, zal wel aan de verkoopster liggen, ik denk niet dat je iets gaat gekozen hebben dat je niet staat!!!!! Het belangrijkste is dat je je goed voelt en dat je jezelf voelt in je jurk dan komt dat allemaal goed op 5 augustus want dan zal je stralen!!!!!!!
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
11-4-2013 9:21:54
Oh wat jammer. Ik was ook niet altijd 100% tevreden met mijn kleed en had ook de indruk dat ze niet altijd even vriendelijk waren :-S Nu met de 2e pas en alle accesoires aan, was ik pas 100% overtuigd :-D
|
|
Katrien
20-4-2013
|
11-4-2013 9:29:53
Hey Peggy,
dat is inderdaad super jammer! Ik heb het "geluk" gehad dat er toevallig iets misgelopen was met de afspraak waardoor m'n jurk niet af was op m'n eerste pas, en daardoor ben ik een paar dagen later bij de naaister thuis geweest ipv dat ik in de winkel ben gaan passen. Ik denk nog altijd dat die een beter oog hebben op wat er wel/niet moet veranderd worden aan een jurk dan een verkoopster, ook al hebben die daar ook al jaren ervaring mee. Kan je de contactgegevens van de naaister niet vragen, en daar eens langsgaan? Je moet je toch goed voelen in je jurk? Je hebt dacht ik toch ooit eens een foto gepost, hé? Had jij geen kanten bovenstuk, zoals je avatar? Ik vond het in ieder geval een prachtige jurk, ééntje om jaloers op te zijn! Je gaat er écht in stralen!!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
11-4-2013 9:36:50
@Katrien, ja ik heb een kanten bovenstuk en het is een mooie jurk maar ik heb geen wow gevoel.
Weet je wat het denk ik is....ik heb er een nachtje over nagedacht ...ik ben de laatste 2 jaar naar mijn normen sterk verouderd door stress en verdriet ivm medische problemen met mijn jongste kindje.
En als ik me dan nu in die jurk zie staan dan zie ik een oude taart met een wit kleed. Ik zit gewoon niet goed in mijn vel.
Langs de andere kant vroeg ik of ik een sluier mocht passen maar de verkoopster kwam met allerlei praatjes, van dat past niet bij jou jurk, dan valt de achterkant van je jurk weg, die jurk heeft geen sluier nodig...blablabla en ik heb dus geen sluier gekregen hé ondanks dat ik het 3 x gevraagd heb !
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
11-4-2013 9:46:23
Zeg dat is dat nu voor een verkoopster? Hier met die sluier! Wel ik vind mezelf nu geen oude taart, maar toen ik mezelf in een volledig wit kleed zag vond ik dat ook niet "kloppen". Er zit nu een kleuraccent op en dat is veel beter. Alhoewel ik me nu afvraag: Gaat dat wel? Doh zo is het altijd iets. Ik ga pas blij zijn als ik het gezicht van mijn verloofde zie denk ik
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-4-2013 9:51:50
Dag Peggy,
Ik heb ook heel lang getwijfeld over mijn jurk vorig jaar, ook nog na de 1ste pas. Misschien een tip voor een volgende pas: proefmake-up en proefkapsel eens laten doen en dan zal je meer het totaalplaatje zien met de jurk...misschien ben je dan overtuigd? Ik ben er zeker van dat je er prachtig zal uitzien op je mooiste dag! Dat zelfvertrouwen zal er zeker zijn hoor en je hubbie to be gaat je de mooiste vrouw ter wereld vinden (niet enkel die dag...elke andere dag ook hoor )
Succes nog!
groetjes
Sandra
|
|
Katrien
20-4-2013
|
11-4-2013 10:49:58
Ik hoop dat het ondertussen al veel beter gaat met je jongste!! Je kan ook in een winterdip zitten, hé. Iedereen heeft zon nodig. Waarom ga je niet eens een paar keer naar de zonnebank, zodat je je wat beter voelt? Zelf heb ik dat nog nooit gedaan, maar ik heb al vaak horen vertellen dat het écht wel helpt. Het vervangt de zon niet, maar het doet je wel wat beter in je vel voelen. Of kan je niet eens teruggaan samen met een vriendin die stevig in haar schoenen staat, en die je kan bijstaan. Oa dat je écht wel een sluier wil proberen. Het is toch JOU keuze, niet die van de verkoopster, of je nu wel/geen sluier wilt! Zelfs mét sluier zie je toch hoe prachtig die jurk is, wat is me dàt nu!
|
|
Peggy
28-9-2013
|
11-4-2013 14:38:46
@Sandra
Ik had gisterenmorgen ook mijn proefkapsel maar dat is dik tegengevallen. De foto die ik bij had was modern opgestoken maar mijn kapster die het anders heel goed doet, heeft er iets heel erg klassiek, statigs van gemaakt. Al mijn haar naar achter zoals een ballerina... Het stond me echt niet, ik leek ouder, strenger.
Mijn vriend vond het ook maar niks.
En dan de onvriendelijkheid van mijn verkoopster in de bruidswinkel pfffff
Het was duidelijk mijn dag niet.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-4-2013 18:35:03
Oei, dat is jammer...blijven proberen tot je het zelf echt top vindt dat kapsel ;-)! Misschien een andere kapper proberen?
In mijn bruidswinkel waren ze met de 1ste pas ook niet super vriendelijk, ik kon toen niet snel genoeg buiten zijn...maar bij de 2de pas namen ze echt hun tijd.
Het was idd je dagje niet, volgende keer met volle moed terug gaan passen, het komt zeker goed met je kleedje!!
groetjes Sandra
|
|
Brigitte
|
11-4-2013 19:56:33
Wat is het toch spijtig dat bepaald verkoopsters zo met hun klanten omgaan Maar o zo' moment zou je beter " de brazillabruid " zijn . Als jij vraagt om een sluier , dan moe die er komen , het is jou dag en of zij dit nu mooi vindt of niet , zolang jij dit maar mooi vind . Bij onze dochter is het de naaister zelf die het kleedje kwam afspelden , dat is echt wel een voordeel . Maar ga zeker terug naar de winkel en eis wat jezelf belangrijk vind. Het is jou dag !
|
|
Deborah
13-9-2013
|
17-4-2013 8:54:02
Dag Peggy!
Ik heb hetzelfde probleem. Kleed is te groot in taille, decolleté en de vorm verandert door het in te korten (voor het verhaal, zie mijn post van vandaag).
Wat bij ons begon als een superservice (glaasje cava hier, complimentjes daar), is snel verandert toen het voorschot gegeven was. Bij de 2e pas zaterdag mochten we 'verdorsten', en kreeg ik te horen dat ik een moeilijke klant was omdat ik het kleed smaller wou. De verkoopster zei ook dat het dan ging trekken. Maar is het niet erg; als je het kleed voor een 1e maal gaat passen en je past een kleed dat je 2 maten te groot is, spannen ze het volledig aan vanachter, zodat het goed zit. Toen ze zeiden dat ze een 36 gingen bestellen en ik antwoordde: oei, is het misschien niet beter om een 34 te bestellen? Zeiden zij: "Nenee, 't is beter dat je het ietsje te groot hebt dan te klein, want kleiner maken kunnen wij dan nog altijd zelf doen"!! En nu willen ze het niet doen.
Laat je niks aanpraten hoor. Jij weet idd best hoe het kleed zit!
Ik heb nu volgende week nog een afspraak in de winkel en als ze niet kunnen veranderen wat ik wens, dan denk ik dat ik naar een naaiatelier ga gaan (dan juist nog een zeer goed vinden). Ik heb al gebeld naar enkelen en foto's doorgestuurd van mijn pasbeurt zaterdag en daar zeiden ze dat er zeker iets aan gedaan kan worden aan de problemen. Ook mijn tante is naaister en zegt dat deze problemen verholpen kunnen worden (jammer dat zij geen professionele machines heeft, anders kon zei de aanpassingen doen).
Ik wens je alleszins veel succes. Ik begrijp je teleurstelling. Ben ook zeer teleurgesteld in het mijne, maar we komen er wel!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|