Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

accentkleur

11-4-2013 8:18:02
Hallo,
Ik heb jullie hulp nodig.
Als basiskleur voor de zaal gebruik ik gewoon wit en zou ik met accentkleur limoengroen gebruiken, voor de nappen enzo, bloemstukken enz.
Nu is het probleem mijn kleed is rood, zouden jullie die dan gebruiken of niet?
Mijn tante zegt dat dit zal vloeken ...
Ik weet het niet ...

groetjes

An
6-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 727

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:02:24

Hey An

In alle eerlijkheid, dat zou ik echt niet doen.
Met wit kan je alle kanten uit.
Ofwel hou je alles wit en trek je dat zo door en ga jij superhard stralen in jouw rode kleed.
Ofwel werk je met rood en tinten die bij rood passen.
Dat limoengroen zou ik echt afbreuk vinden doen aan jou en je jurk.

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:15:26

Ik zou dat ook niet doen, maar ik ben daar wel een freak in. Alles moet kloppen en passen.

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik11-4-2013 9:20:42

Haha ik ook :)

Tot in de details.
Maar ik geloof echt dat alles kraaknet wit met een rood bloemstuk top kan zijn.
Doortrekken in witte stoelen, witte tafellakens, witte servietten, witte kaarsen, witte slingers....
En dan je bedankjes bijvoorbeeld witte mooie papieren zakjes (met iets in) met een mooi rood accent kaartje aan ofzo.
Ik zou echt het rood dan hier en daar subtiel laten terugkomen.
Maar overdaad schaadt en als je alles wit houdt dan ga jij gewoon stralen in die zaal.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-4-2013 12:45:07

... hoewel ik limegroen een hele mooie kleur vind, zou ik het ook niet combineren met je jurk xxx

Brigitte

Meld misbruik11-4-2013 19:37:52

Limoengroen is een prachtig kleur , zeker met wit gecombineerd , maar met een rood kleedje is dat echt niet mooi
Waarom neem je niet de kleur van je kleedje of een variant daarvan ?
je zal zien , jou kleedje zal dan echt top zijn en prachtig uitkomen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...