Terug naar overzicht
Hey Evy,Waaauw super leuk he!Kan begrijpen dat je mega blij bent!Het komt dichter en dichter he!Geniet nog van jullie voorbereidingen!
Hey Evy, Het begint nu echt te korten he, nu die 1 er vanvoor is... Moeten jullie nog veel doen?
Binnen 3 weken hebben we de uitnodigingen, maar ik moet nog kaartjes maken om erbij te steken vanaf hoe laat ze welkom zijn, dus die moeten nog verstuurd worden.Volgende week maandag hebben we een afspraak met onze vieringmeester (wij geven een vrijzinnige vier met rent-a-priest) en dan moet ik dus het viering boekje maken.de liedjes voor op de viering moeten nog op cd staan. ik heb nog geen schoenen en lingerie (maar heb volgende week een weekje congé) Dan moet ik nog eens samen komen met de zaal, voor de menu vast te zetten.en ik ga nog goodiebags maken voor mijn vriendinnen, voor af te geven op mijn vrijgezellen.Anders is alles al geregeld, het is maar een klein lijstje meer :-)
De goodie bags staan hier al half klaar, menu is besproken. Voor de viering zelf moeten we in juni teruggaan met ons boekje.Hubbie moet nog kleren en schoenen vinden.Uitnodigingen moeten we nog kiezen, bloemen, liedjes kiezen, ...Nog wat op de ToDo-lijst, maar komt wel goed. Ben blij dat jij ook nog wat moet doen, als ik zo rond hoor zijn er velen precies al klaar? :p
Spannend...eens die grens van de 100 gepasseerd, vliegt de tijd dus zeker genieten van alle voorbereidingen!groetjes en succes nog!Sandra