Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geslaagde vrijgezellen!

15-4-2013 14:21:46
Hoi iedereen! Lang geleden dat ik hier nog een bericht geplaatst heb. Binnen 3 weken is het bij ons zo ver!!

Dit weekend was het onze beurt om onze vrijgezellen te vieren. Mijn toekomste is zaterdag gaan poolen en heeft nadien nog enkele cafékes gedaan. :)

Ik wist helemaal niet wat er mij te wachten stond en wanneer.. Mijn broer is mij gisteren komen ophalen met zijn vriend, dan zijn we nog een vriendin van mij gaan ophalen. Ze waren constant grapjes aan het maken. Ze zeiden het is iets in het buitenland, je gaat er kunnen bruinen, ik moest gemakkelijke schoenen aandoen dat niet konden uitvallen en het had iets te maken met de huwelijksreis waar we normaal naartoe gingen.. Ik had geen flauw idee. Onderweg zijn we gestopt, hij zei we gaan even een tussenstop houden want we moeten nog ver rijden.. Dan begon ik de weg een beetje te herkennen, ik was met het werk voor het kerstfeest gaan eten in de efteling en dan dacht ik, het is misschien dat maar ze reageerden er niet op maar het was dus wel degelijk de efteling!! :) dan hebben ze mij daar direct een diadeem van barbie gekocht met een voile aan en dat moest ik heel de dag dragen, iedereen aan het kijken natuurlijk.. :) het was echt een heel toffe dag met mooi weer! Tijdens het eten komt mijn broer met een halve liter bier dat ik moest uitdrinken, dat is uw eerste opdracht zei hij.. Nadien zijn we nog gestopt in 'T eiland, het café waar ik vroeger altijd zat, het was mooi weer dus we konden op het terras zitten, ik heb enkele oude vrienden terug gezien, was echt fijn! Ze hebben mij een hele avond zitten trakteren met lekkere cocktails. De alcohol steeg toch naar mijn hoofd hoor op het einde.. ;-)

Echt voor herhaling vatbaar! ;)

Nu kan ik beginnen aftellen voor the big day!! :-)

Silke
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 770

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:15:27

Oh zo leuk!!! Met een vriendin haar vrijgezellen zijn we ook naar de Efteling geweest, een fantastische maar zeer vermoeiende dag! :)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2013 15:54:31

't Eiland in Wolvertem? :-)

Leek me wel een gezellige dag hoor! :-)
Nog even aftellen...het is bijna zo ver!!

groetjes

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:56:06

aaah zalig, ik zou anders ook wel naar de Efteling willen als vrijgezellen, hoor 'k moet dat zo stiekem eens laten vallen bij mijn getuige, misschien... hihi

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 16:52:54

Hihi ja zelf vond ik het ook een goed idee.. Dat bracht echt nostalgie van vroeger naar boven. Echt een aanrader om te doen :) @ Sandra, ja daar in Wolvertem. :)

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 18:41:44

Super leuk voor je!

Nu verder aftellen... Spannend
Groetjes
Tinne

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 20:46:41

Oh, leuk de Efteling! En veel geluk gehad met het weer!
Geniet nu nog maar wat van de laatste voorbereidingen en volop aftellen naar 4 mei!

Groetjes
Joyce

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-4-2013 8:09:47

oh, lekkere mojito's daar :-) gezellig caféke! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...