Terug naar overzicht
" van loock " in zandhoven , heel veel keuze en super kwaliteit
brabtano,zalando,brandos,de mijne komen van theschubar(online)heb wel een aantal schoenen van verschillende merken gepast in de winkels,en dan online besteld,en heel tevreden over en 25€ goedkoper.
Ik heb de mijne in Breda gaan halen, steeds solden en heb er dan maar een dagje van gemaakt :)
Ik kocht de mijne een tijd geleden op Brandos. Heel tevreden van de service.Ze zijn soepel en heel eenvoudig. (ik wou liever iets specialer maar ik heb een heel lang kleed waardoor je ze toch niet ziet)Ik wou ook echt géén satijnen schoenen. Ik zie dat echt niet graag.De mijne zijn wit leer/mat.
Ik heb de mijne in de bruidswinkel zelf gekocht van Linea Raffaelli en zoals ik het zie, zijn het schoenen die aan jouw beschrijving voldoen. Mijn hakje is zo'n 5 cm denk ik, omdat ik anders ook groter ben dan de bruidegom. Ik heb schoenen in de kleur van mijn jurk (ivoor/off-white) en ze zijn gesloten. Mijn schoenen zie je ook niet onder mijn kleed. Ze zijn supergemakkelijk! Ik weet wel niet of ze ze nu nog verkopen. Ik heb ze in oktober gekocht, wanneer ik voor mijn kleed ben gaan kijken en heb ze dan meteen gekocht.
Wilde net hetzelfde als jij en heb er gekocht van tamaris. Gewone witte, elegante, gesloten pump die ik later nog aan kan.
ik heb mijn schoenen in duitsland gekocht zocht zilver en hier niks naar mijn zin dus een weekendje duitsland heb zilverschoenen merk gadea is een welness schoen normaal ging ik voor 6 cm en is 9 geworden heb al paar avonden hier thuis met gelopen en zitten zeer goed ook dus probleem van de baan schoenen mogen iets kosten voor mij tenslotte loop je er hele dag mee :)