Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het moeilijkste: de schoenen!!

15-4-2013 23:24:18
Dag bruidjes,

Mijn kleed is gekozen, ik heb een idee qua haar en make up maar het moeilijkste voor mij zijn de schoenen!

Ik wil graag schoenen die ik achteraf nog kan aandoen (dus niet de traditionele satijnen trouwschoen) en ja, de hak mag ook niet te hoog zijn (max 6cm) want anders ben ik groter dan de bruidegom. Ik zoek een gesloten pump want ik vind het niet zo mooi als je tenen komen 'piepen' onder je lange kleed.

Ik vind het ontzettend moeilijk om de juiste schoenen te vinden..weten jullie leuke adresjes???

Alvast heel hard bedankt!!
x

lynn
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 856

Brigitte

Meld misbruik16-4-2013 8:02:38

" van loock " in zandhoven , heel veel keuze en super kwaliteit

cathy
12-7-2013
 Meld misbruik16-4-2013 8:41:48

brabtano,zalando,brandos,
de mijne komen van theschubar(online)heb wel een aantal schoenen van verschillende merken gepast in de winkels,en dan online besteld,en heel tevreden over en 25€ goedkoper.

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik16-4-2013 9:22:41

Ik heb de mijne in Breda gaan halen, steeds solden en heb er dan maar een dagje van gemaakt :)

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 9:31:59

Ik kocht de mijne een tijd geleden op Brandos.

Heel tevreden van de service.
Ze zijn soepel en heel eenvoudig. (ik wou liever iets specialer maar ik heb een heel lang kleed waardoor je ze toch niet ziet)
Ik wou ook echt géén satijnen schoenen. Ik zie dat echt niet graag.
De mijne zijn wit leer/mat.

Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik16-4-2013 10:56:12

Ik heb de mijne in de bruidswinkel zelf gekocht van Linea Raffaelli en zoals ik het zie, zijn het schoenen die aan jouw beschrijving voldoen. Mijn hakje is zo'n 5 cm denk ik, omdat ik anders ook groter ben dan de bruidegom. Ik heb schoenen in de kleur van mijn jurk (ivoor/off-white) en ze zijn gesloten. Mijn schoenen zie je ook niet onder mijn kleed. Ze zijn supergemakkelijk! Ik weet wel niet of ze ze nu nog verkopen. Ik heb ze in oktober gekocht, wanneer ik voor mijn kleed ben gaan kijken en heb ze dan meteen gekocht.

wendy
21-9-2013
 Meld misbruik17-4-2013 11:09:03

Wilde net hetzelfde als jij en heb er gekocht van tamaris. Gewone witte, elegante, gesloten pump die ik later nog aan kan.

CHRISTEL
31-5-2013
 Meld misbruik18-4-2013 20:00:06

ik heb mijn schoenen in duitsland gekocht zocht zilver en hier niks naar mijn zin dus een weekendje duitsland heb zilverschoenen merk gadea is een welness schoen normaal ging ik voor 6 cm en is 9 geworden heb al paar avonden hier thuis met gelopen en zitten zeer goed ook dus probleem van de baan schoenen mogen iets kosten voor mij tenslotte loop je er hele dag mee :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...