Terug naar overzicht
Alle muziek van Yiruma. J moet eens op Youtube kijken. Heel veel mensen kennen River flows in you omdat het gebruikt werd in de Twilight films, maar ook de andere liedjes zijn supermooi.
Ik had muziek van de film love actually
Hoi,wij hadden de instrumentale versie van bittersweet symphony van the verve. Ik wou ook geen gezongen lied...Groetjes!
Muziek van Ludovico Einaudi
als je gewoon op you tube je favo liedje intypt instrumentale versie vind je wel wat je zoekt, zo hebben wij dat ook gedaan en idd de liedjes van twilight zijn ook heel mooi om te gebruiken, hebben we ook gebruikt
Goh Evy, als je dat zelf wil, moet je dat zeker doen maar als ik die tip zou krijgen, zou ik er niets mee doen want ik ben er niet mee akkoord.Alle ogen gaan sowieso naar de bruid en als je een nummer mooi vindt, dan gebruik je dat gewoon, tekst of geen tekst. Just my opinion...
Liedjes van de film Amelie Poulain, mooi, herkenbaar en mooi ;)
Gewoon algemeen film muziek is altijd mooi! Het liedje waarop ik binnenkom is ook niet altijd 'vrolijk' maar ik ken de filmscene zo vanbuiten (en het is een mooi stukje film) dat ik ervoor gekozen heb. Het komt ook uit de film die voor mij en mijn broer wat speciaal is. (Ik word nl weg gegeven door mijn broer)
ik neem Amazing grace van André Rieu....ik ben gek op doedelzakken...
La Valse d'Amélie van Yann Tiersen is wel vrolijk, beetje sprookjesachtig ook. Ik vind het erg mooi om bij een intrede te gebruiken.
Wij nemen gewoon de Nuptial March tradiationeel maar zo emotioneeeeeeeeel