Terug naar overzicht
Idd, geen klassieke bruidsschoenen maar wel mooi hoor :). En kan je nadien bij zoooveel andere dingen dragen. Ik heb zwarte peeptoes dus ook niet zo klassiek en wel afdraagbaar. Een paar plattekes voor snachts is ook geen slecht idee, ik ga direct eens opzoek zie!
De mijne zijn onderweg (spannend) van Zalando.Paarse pumps van Noë :-) Dus ook helemaal geen klassieke bruisschoenen :-p
Hoi Evy en Karen, ff een praktisch vraagje naar jullie toe...Dragen jullie een lang kleed? Want hou dan rekening dat het kleed op de hakken wordt gemaakt.'s avonds willen jullie dan platte schoenen dragen maar dit is een verschil van 8 cm schat ik zo als ik de foto van evy zie..Dus dan wordt uw kleed 7 a 8 cm langer (veronderstel ik) dus dan ga je op je kleed trappen vrees ik vermits het kleed dan langer wordt...Daarom dat we onze schoenen bij de eerste pas moeten meenemen voor op maat omgemaakt te worden.Hebben jullie geen lang kleed dan kan dit perfect dan maakt de lengte van je kleed tov hakken niets uit...Dus ik zou hier rekening mee houden...Groetjes
Hey Krista :) Mijn hakje is 7cm, en mijn jurk wordt daar idd op gemaakt. Maar.. ik zal het toch niet laten om mijn schoenen 's nachts uit te trappen en indien nodig een paar plattekes aan te doen. Ik hou mijn jurk dan wel vast en dans zo wel :). Als de jurk onderaan een beetje kapot is dan kan ik er nog altijd 2cm laten afdoen alvorens ze de kast ingaat ;). Groetjes
Hey krista, zoals karen zegt kan ook ik niet een ganse dag avond en nacht op haken van 8cm lopen (gelukkig is er nog een plateauzooltje in m'n schoenen :-) )7mei heb ik mijn pasbeurt want ik heb idd ook een lang kleed ik neem gewoon mijn beide schoenen mee en zien dan wel wat de verkoopster zegt, ik heb ook geen zwaar kleed dus het zal sowieso wel lukken :-)groetjes
Mooi!! Alletwee!de mijnen zijn onderweg van Zalando, ook geen klassieke bruidsschoenen.Mijn rok is antraciet, top is gebroken wit met accenten in datzelfde antraciet.Ik heb grijze schoenen met zilveren accenten gevonden die niet te hoog zijn en ik nadien nog zal kunnen dragen :-)http://www.zalando.be/ara-paris-klassieke-pumps-grijs-a...
Perfect gekozen, beide zijn mooi!!
mooi!!