Terug naar overzicht
Die van ons zal ook zoiets kosten. Ben gisteren al heel de avond bezig geweest met een persoonlijk gastenboek te maken met vragen. Wat een werkske! Denk wel dat het duurder uit komt dan dat je een 'standaard' leeg gastenboek koopt...
Ik ben al eens gaan kijken voor een "gewoon" gastenboek en daar lagen de prijzen tussen de 22euro en de 60 euro... Maar dan is het niet gepersonaliseerd natuurlijk.Wat heb je dan precies gemaakt? Ik wil ook graag met vragen werken, maar weet niet goed hoe eraan te beginnen. Ga je die enveloppen dan laten rondgaan of hoe werk je dan? Ik denk mss een boek te kopen en daar per blad een vraag in te schrijven ofzo...
Met welk programma heb je gewerkt? Ga je met 75blz voldoende hebben? Ik vind dat echt moeilijk in te schatten hoeveel pagina's je nodig hebt.
Wij bestellen deze bij cartarosa waar onze uitnodigingen gemaakt worden.Gastenboek heeft dan dezelfde lay-out als de kaartjes. 50 € voor 50 pagina's.
ik heb een boek gekocht bij ava voor nog geen 20€, er kan vooraan ook foto in van ons.de vragen zet ik een kader bij het boek.
ik heb dit via het kruidvat gemaakt met persoonlijke vragen. ik heb 120 personen waarvan er nog gaan afvallen. en denk persoonlijk dat er veel koppels voor hun 2 gaan inschrijven. Als hij af is ( is binne enkele dagen) zal ik het resultaat eens laten tonen door foto's te trekken. heb als kaft een foto van ons genomen en dan vragen van de praatpaal genomen en er zelf dan nog bijgevoegt. Ik ga vermelden dat ze maar pas een bedanking mogen nemen als iemand van het koppel eerst het gastenboek invult :-) dat zoek ik te doen door kaartjes op tafel te leggen .
HeyWij hebben ook zelf ons 'gastenboek' gemaakt.Ik weet enkel niet hoe ik de foto hier moet tonen...Wij hebben een kaartje gemaakt dat de mensen moeten invullen. Ik had zo een voorbeeld gevonden in het Engels en heb dat vertaald en gepersonaliseerd.Succes!
Ik had vorig jaar toevallig bij de Ikea (nederland) een gastenboekje vast! Voor 5 euro, deze ga ik nu wat personaliseren..
@ cynthia : Welke vragen stellen jullie dan zoal aan jullie genodigden . Wij hebben ook een Gastenboek van De Ava . Mvg SImon
Moeten de mensen dan die vragen uit de kader overschrijven of hoe doe je dat dan praktisch?
Wij hebben ons gastenboek besteld op Etsy, volledig in het thema met onze namen erop. Heel mooi, al zeg ik het zelf :) Het kostte zo'n 36 euro (verzendingskosten inbegrepen) en het heeft 40 pagina's, dus 80 kanten om op te schrijven. Dat moet volgens mij voldoende zijn, want mensen schrijven toch soms met drie - vier op één pagina.
@ Simon:vb vragen: wat vond je van de bruidsjurk?, Hoeveel heb je gedronken, Wat is het grappigste die je vanavond hebt meegemaakt? Welke wij les wilt u aan ons meegeven?Voorspel onze toekomst. Hoe ziet u ons over 10 jaar? Wie is de baas bij ons thuis? Heb je een leuk weetje over bruid of bruidegom?Hoop u hiermee beetje te helpen @ Dominique:Nee hoor, de vragen moeten ze niet overnemen. Is enkel de bedoeling de mensen beetje inspiratie te geven voor als ze niet goed weten wat te schrijven. En is dan ook grappig zo te lezen wat geschreven is...de groetjes
Merci!
@cynthia: je bedoelt dan om de vragen er los bij te leggen?
mijn gastenboek is aangekomen en ik vindt em echt goed. heb al gisteren en vandaag proberen de fotokes erop te zetten maar lukt niet. komt altijd een foutmelding op. ik blijf proberen maar wil jullie toch al meegeven dat (mits je geduld hebt) dit zelf kan maken via kruidvat. be. wil gerust tips geven enzo. groetjessara
@ VeroniqueIk ga de vragen gewoon op a4 blad zetten met foto van ons en titel, "wilt u zich eens uitleven, dan kan misschien 1 van deze vragen u inspiratie geven". Dit steek ik dan in kader en zet ik bij het gastenboek.Dat zal dan grappig zijn om achteraf te lezen, vooral omdat de vragen er niet gaan bijstaan in het boek zelf.Groetjes
@Sara: zou je even kunnen uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Ben wel vertrouwd met een paar fotoboekprogramma's. Groetjes!
Evy, ik heb als voorkant gewoon een foto gekozen en dan een tekst bijgevoegd. In plaats van op de volgende pagina's foto's toe te voegen heb ik gekozen om de foto's weg te laten en tekst in te voegen. heb dit één keer ingetypt en dan beide pagina's geselecteeerd en doorgekopierd naar al mijn pagina's. je moet dan wel nog kleine aanpassingen doen maar is veel makkelijker dan elke pagina in te vullen. Is wel een werkje maar goed gelukt. ik probeer nog steeds de foto's erop te zetten maar krijg nog altijd een foutmelding. groetjes sara
@Sara: bedankt voor de uitleg! Bedoel je nog foto's tussen je tekst waarvoor je een foutmelding krijgt?
ik wil hier mijn foto's posten of in een nieuw bericht maar als ik insert: image druk krijg ik altijd een foutmelding. al dagen lang.