Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schieting

20-4-2013 12:09:14
Hoe deden jullie dat voor de schieting? Nog een extra kaartje bij de uitnodiging of gewoon via een telefoontje / smsje?

En wie alleen je vrienden en familie?

Sabrina
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 743

inge
21-9-2013
 Meld misbruik20-4-2013 22:29:41

Wij zijn van plan om dit gewoon via een sms te doen. Alleen familie en de beste vrienden worden uitgenodigd.

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik22-4-2013 16:50:06

hier ook via sms... Bij ons hier de vrienden, buren en familie. En niet bv de mensen van de receptie enzo...

Simon
29-6-2013
 Meld misbruik22-4-2013 21:33:04

Hier ook via sms of email .. Buren zijn geinviteerd en beste vrienden .. Gewoon een avondje pinten drinken en ons amuzeren . Geen schieting echt met zware kanon schoten maar wel beetje klein Vuurwerk .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...