Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joepie het misboekje is goed gekeurd!!!

23-4-2013 19:44:32
Super, super, super, het drukken van de misboekjes kan beginnen.
heb net een mailtje gekregen van onze diaken dat de misviering goed in elkaar steekt en het drukken kan beginnen. alweer een zorg minder!!! heb het gevoel dat mijn stress en zenuwen afnemen naarmate de dag dichter komt en mijn to do lijstje behoorlijk is gekropen, ZALIG!!

Mieke
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 560

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik23-4-2013 20:13:56

een kruipend to do lijstje?????????????????????? hihi zou het van enthousiasme zijn...
Maar dat is heel goed nieuws in elk geval, ik heb dat gevoel precies ook, hoe meer geregeld, hoe minder zenuwen! Maar ja, soms kriebelt het toch... xxx

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik23-4-2013 21:46:26

neen de bedoeling was dat er gekrompen zou staan. In elk geval het gaat goed, precies altijd maar beter en we tellen volop af met nog 66 dagen op de teller, maar we komen dan ook van over de 600 dagen. nog 1 tiende te gaan dus. voor alle mede bruidjes die dit weekend trouwen blijf ik mijn vingers kruisen voor mooi weer, voor alle andere zou ik zeggen Geniet, geniet en geniet van jullie voorbereidingen!!! succes allemaal!!!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-4-2013 14:33:01

Zo lezen we het graag!
Op naar de volgende to do!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...