Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onder de 100!!!

25-4-2013 16:53:50
Dag bruidjes allemaal,

eindelijk zitten we onder de 100 dagen!!!!

Het maakt me al heel wat gelukkiger en eindelijk komt er ook een einde in zicht aan de voorbereidingstijden en dan hopelijk ook aan al m'n gepieker over de toekomst... Het is er nog wel een beetje, maar toch al heel wat minder dan een aantal weken/maanden geleden...(hopelijk ben ik hier niet de enige die er zo veel over nadenkt...)
Ik besef meer en meer dat ik enorm met m'n gatteke in de boter ben gevallen met m'n toekomstig ventje en ben er dan ook van overtuigd dat hij diegene is die bij mij hoort!

Ondertussen weer aan het voorbereiden geslagen...
De uitnodigingen en enveloppen zijn gearriveerd dus kunnen we gaan schrijven en iedereen echt gaan uitnodigen en ondertussen hebben we ook ons eten al vastgelegd voor onze dag. Binnen 2 weken mogen we ook onze ringen gaan kiezen!!

Het wordt stilaan allemaal echt concreet en ik krijg er echt zin in!

Nu nog hopen dat mijn piekeringen over de toekomst helemaal over gaan se en dan kunnen we dubbel en dik gaan genieten van wat er ons nog allemaal te wachten staat!

veel liefs en nog veel succes met alle voorbereidingen!

Nika
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 579

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik25-4-2013 18:53:36

Vanaf nu gaat het snel hoor! Ik herinner mij nog dat ik hier ook zette "Nog 100 dagen!" en we zitten al aan 85...
Voor we het goed en wel gaan weten is het zover

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik25-4-2013 18:55:58

Gaat inderdaad allemaal snel... Hier nu op 70 dagen...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik25-4-2013 21:25:33

Vanaf dan gaat het snel, geloof mij!! Ik herinner mij dat moment nog super goed en nu nog 8 dagen hihi. geniet nog van die laatste voorbereidingstijd!! :)

Caro
2-8-2013
 Meld misbruik25-4-2013 22:24:29

Leuk, een datum-genootje :-)! Wens je nog veel plezier met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...