Terug naar overzicht
In mijn ogen is ivoor gewoon een "andere tint wit". Niet iedereen staat mooi met "echt wit" (waaronder ik) en dus nemen sommigen ivoor of gebroken wit. Ik zou dat dus helemaal niet raar vinden.
Dag VeroniqueDit zou absoluut niet storen. Moest je nu echt een gekleurd kleed hebben, zou dit wat gek zijn. Maar nu zeker niet.Groetjes
Helemaaaaaaal niet! Ivoor is toch ook wit? Zoals Marieke zegt, had je nu een knalrood kleed of een zwart/blauw/paars/groen/whatever... dan zou het inderdaad niet echt kloppen, maar ik zou er mij dus absoluuuuut niet aan storen! Plus, tegen de openingsdans is het meestal al wat donkerder in de zaal, sfeerlicht, geen kat die gaat komen pieren of je kleed wel wit wit is... :-)
Ivoor is wit.
IK HEB OOK IVOOR Veronique...en met de lichten van de dj,zal dat wit lijken,geen probleem!!!NOG 117 dagen,maar maak daar je geen zorgen over!!!
Ik vind het persoonlijk wel een beetje raar... Maar als jullie dat een mooie openingsdans vinden, moet je je niet al te veel aantrekken van wat iedereen vindt he...
Oke bedankt voor jullie reacties We gaan gewoon dat liedje nemen.. Uit eindelijk zou het inderdaad raar zijn als ik een heel gekleurd kleed had...
Zoals hier reeds gezegd is ivoor ook wit en is de kans klein dat de mensen dan de link gaan leggen... Moest je er nu in een rood of paars kleed staan is dat iets anders en dan nog is de kans misschien zo dat ze het nog niet door gaan hebben. Men koppelt niet meteen een openingslied aan het kleed of dergelijke en zullen er gewoon van uit gaan dat dat jullie liedje is.