Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksconsulente uitnodigen op receptie?

29-4-2013 17:44:05
We doen in de feestzaal een viering met het huis van de mens, gevolgd door een receptie. wat doen de meeste mensen die een consulente hebben om een viering te leiden : nodigen jullie haar/hem ook uit op de receptie?
Langs één kant vind ik het een beetje spijtig want dan staat ze daar eigenlijk heel alleen maar langs de andere kant kan ik me best voorstellen dat ze ook wel een glas en een hapje zou apprecieren.
Hoe pakken jullie dit aan?

tash
21-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 568

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik29-4-2013 18:00:05

Ik nodig die niet apart uit, maar kvind het maar normaal moest ze nadien blijven om een glaasje mee te drinken alvorens ze naar huis gaat.
Ik denk dat wel genoeg mensen haar zullen aanspreken over de viering hoor :). Eenzaam zal ze wel niet zijn.

barbara
4-5-2013
 Meld misbruik29-4-2013 20:58:13

wij hebben een uitnodiging gestuurd, maar die blijven zowiezo al voor een glas te drinken zeggen ze. Maar ze blijven neit de volledige receptie. Met een uitnodiging te sturen doe je niets verkeerd hé!

Ne
28-9-2013
 Meld misbruik29-4-2013 21:05:40

Maar dan betaal je voor die persoon een hele receptie en die blijft maar een glaasje? Dat vind ik altijd zo moeilijk... als ik voor iemand betaal, is het zonde als dat niet gebruikt wordt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...