Terug naar overzicht
oei feestzaal is toch het eerste wat je zoekt ?
hehe idd we hadden er ook eentjemaar daar moetne we in de ochtend om 6uur de sleutels afgeven , dus we hebben wel al een optie op die zaal , maar zoekt nog volop naar iets anders .. :-) wr we mogelijk heid hebben dat we langer kunnen blijven voor opruimen ofz
Oh , heb je geen stress ?De feestzaal is inderdaad het eerste wat zeker moet vastliggen , zeker als je nog zelf iets wil ineensteken .Misschien kan je via de gemeente eens horen , die hebben dikwijls ook zaaltjes die ze verhuren Of via jeugdhuizen , die worden soms ook te huur aangeboden Het is inderdaad niet zo simpel een zaal te vinden zonder catering , misschien kan je ook eens horen voor een tent , kan ook leuk zijn .Veel geluk met het vinden van de juiste zaal
Feestzaal "ter Klassen" in Aarschot? Ik weet ook natuurlijk niet hoe groot of hoe klein die zaal moet zijn
Ik zou gewoon alle chiro- en scoutslokalen beginnen te bellen in de buurt.De meesten hebben we een beetje een keuken en er is geen catering aan verbonden. En je kan ze eventueel voor heel het weekend (of tot zondagmiddag) huren.En dan daarbij een traiteur huren die eventueel ook voor de drank zorgt.
Mss eens informeren bij de piazza in Herent ?
veel succes zou ik zo zeggen
Park van Relst (Kampenhout) ?Het huis van Mihr in Herent?
Allemaal bedankt! :-) maar is nog in orde gekomen , feestzaal is gelukkig al geboekt :D
Hoi Margot, Welke zaal is het uiteindelijk geworden?Grtjes
feestzaal de curve in kessel lo ( achter station vn leuven ) .. :-) is voor klein feestje voor max 80 personen bij ons , ze zijn zo vriendelijk en flexibel;-)