Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Scheiding

2-5-2013 9:37:06
Wij hebben dit weekend te horen gekregen dat Bert z'n nonkel weg is van zijn vrouw. Normaal gingen zij mee in de suite.
Wat nu wie moet je vragen om ze allebei te vragen denk ik dat het nog allemaal erg pril zal zijn.

Sabrina
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 579

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik2-5-2013 9:57:13

Ken het probleem. Hier zijn al 3 koppels uit elkaar sinds onze verloving plus de getuige/beste kameraad van mijn man en mijn bruidsmeisjes. *awkward*

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik2-5-2013 14:19:37

Goh dit is zeker niet leuk... maar meestal vraag je dan nog enkel de persoon die bloedverwant is.... Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de band is met zijn nonkel en tante... Maar ik denk dat het in vele gevallen zo gedaan wordt dat enkel dan de bloedverwante gevraagd worden..
Stel dat het je broer of zus is die net uit elkaar is mijn zijn/haar partner, dan vraag je die partner ook niet meer of toch niet als dit gevoelig zou liggen bij je broer/zus

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik2-5-2013 14:20:13

*Met zijn/haar partner moet het dus zijn ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...