Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vele vinkjes in 1 week

2-5-2013 19:34:45
Er komt weer schot in de zaak na 2 maandjes sparen...:-)

- Schoenen voor bruid toegekomen ( brandos.be besteld - thx voor de tips medetrouwers - zondag besteld en dinsdag geleverd)
- gepersonaliseerde M&M's zijn besteld (onze naam en ringentekenng erop) en kregen vandaag bericht dat ze verzonden zijn.
- trouwringen zijn toegekomen!!
- Schoentjes voor ons dochtertje gekocht gisteren in sluis!

Vele vinkjes zetten is altijd leuk en geeft een goed gevoel ;)

Nu op naar die uitnodigingen en bedankjes afwerken.... AVA-tochtje dit weekend denkik! of weet er iemand een andere goede winkel voor doe het zelvers?

Thomas
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 645

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-5-2013 19:50:06

Ava, Banier, Lucas creativ, action (?) xxx

Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik2-5-2013 20:50:55

Ik weet niet van waar jij bent maar de AVA in Geel doet uitverkoop van zijn papier alles aan - 50% , maar op is op:-)

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik2-5-2013 21:25:31

we gana eens langsgaan bij de banier in aalst denk ik :)

Katrien

Meld misbruik4-5-2013 11:48:09

Dag Thomas,

Zo leuk al die vinkjes zetten!
Vraagje, van waar heb je die gepersonaliseerde M&M's?
En heb je daar bestelinfo rond?
kostprijs?
Groetjes en alvast een leuke dag gewenst.

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik4-5-2013 14:48:39

Hey,

die hebben we besteld op http://www.mymms.be/ en kosten voor 1.5kg 82€ dacht ik incl verzending en btw.

we hebben nog wat witte chocolade hartjes erbij gekocht in ava om bij te vullen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...