Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met gepersonaliseerde servetten ?

5-5-2013 9:55:50
Hey,

op enkele trouwartikel-website's zie je af en toe gepersonaliseerde servetten terugkomen.
Heeft iemand er al reeds gekocht en kan ie me wat vertellen over de kwaliteit?

Ik denk vooral dat het papieren zullen zijn dan ? :-)

Zijn er nog die dit doen of is het regelrechte overkill ?

Thomas
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 686

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik5-5-2013 9:59:23

Ik kan je niets vertellen over de kwaliteit of zo, maar wel dat ik dat geen overkill vind want ik wou dat ook graag doen :-) Vond dat een heel tof idee! Ik weet wel nog niet waar ik ze wil bestellen, want ik ben op zoek naar een bepaalde kleur (die in ons kleurschema past) en die heb ik nog niet echt gevonden. Over welke site heb jij het specifiek, dan kan ik daar misschien ook eens gaan piepen :-)

Groetjes!

Ruben
7-9-2013
 Meld misbruik5-5-2013 10:02:18

Is denk ik zeker een meerwaarde aan je tafel! Goed idee trouwens. Leuke datum! Gr.

Thomas
7-9-2013
 Meld misbruik5-5-2013 10:16:33

Ik heb dat al gevonden op dantasimport of trouwartikelen.nl

Als er nog suggesties zijn met andere site's dan zie ik deze anders graag hoor.
Ik weet niet of AVA dit eventueel ook doet?

Roeland

Meld misbruik5-5-2013 16:54:33

Hoi,

Ze bestaan ook in stof hoor, maar dan betaal je uiteraard meer. Een leuke tip in dat geval: als je stoffen servetten laat personaliseren is dat een superleuk cadeautje voor de ouders achteraf ;-)
Nog meer tips vind je trouwens op mijn blog... (http://---/blog/inspiratie_huwelijk )
Veel succes!
Roeland
---

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...