Nu Online
Momenteel zijn er 458 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De trouwringen zijn in ons bezit

7-5-2013 9:50:07
Beste forumbruidjes,

Wij zijn zeer tevreden want we hebben onze trouwringen in ons bezit.
Ze zijn echt prachtig. Ondertussen nog 31 dagen te gaan en het gaat razend snel nu vind ik. Het zal er snel zijn, maar van stress of zenuwen heb ik voorlopig nog geen last. Nu gaan we van het weekend eens horen voor een bruidsboeketje.

Zijn er mensen die goede bloemisten kennen in het antwerpse voor bruidsboeketjes en corsages?

Groetjes.

Fairytale
8-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 622

Dominique
8-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 11:40:30

Hey,

Ik zie dat we op dezelfde dag trouwen :-) Moeten jullie nog veel doen? Ik begin toch een beetje stress te krijgen, niet zozeer voor de dag zelf maar voor wat we nog allemaal moeten doen...

We moeten nog de misboekjes en de menukaarten drukken, vouwen en nieten, de naamkaartjes bestellen en dan schrijven, snoepzakjes maken, iedereen briefen voor die dag want geen ceremoniemeester, om een trouwkaars gaan, met de fotograaf samenzitten en om lint gaan voor in de kerk... Ah en de liedjes voor de tafelafroeping en iets om hun te geven bij binnenkomst en die bedankjes... Dat ligt wel allemaal al vast maar moet gewoon nog uitgevoerd worden :-) Ik hoop dat ik niets vergeten ben!

Veel succes!

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik7-5-2013 19:43:06

Hallo dominique,

Neen wij hebben niet veel meer te doen, alleen bespreken met de feestzaal en in de week van onze trouw naar de pastoor nog eens gaan en voor ons bruidsboeket. Er zijn nog een paar mensen die moeten bevestingen ook.

Voor de rest is alles geregeld.

Hopen op een beetje goed weer hé.

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...