Terug naar overzicht
Het klopt! Je moet er wel een maandje of twee op wachten, maar net op het moment dat je beseft: Het zal wel niet waar geweest zijn, zit hij in je brievenbus.
Hoe komen ze dan aan je adres?
Ik heb dit al een jaar geleden ge'like'd en nog steeds niets...
Je moet ergens op een link klikken en daar dan je adres invullen, dacht ik.
oh ik had die na 2 weken al in de bus zitten en zelfs 2 gekregen@Eppie: je moet een formulier online invullen
Het klopt, ik had hem een week later al in de bus!
Misschien toch nog eens proberen... Als iemand die link vindt mag je het altijd doorsturen, want ik heb hier al even gezocht, maar zonder succes :-)
Welk formulier moest je dan invullen?
Ik had het een paar keren ook geliked en niet aangekregen.Maar overlaatst heb ik hen op facebook toegevoegd, het daar doorgegeven en een week later zat het in de brievenbus
Ik heb het ook gekregen. Volgens mij was dat bij mij via de website en geen probleem mee gehad. Ging heel snel en heb ook kortingsbonnen gekregen. Mijn trouwjurk was daar trouwens ook heel snel gevonden :).
ik wacht al 5 mnd...
Ik heb ze een privé berichtje gestuurd met mijn adres, en ik kreeg ondertussen een berichtje terug dat ze de kousenband morgen gaan versturen! Spannend :)
Tof, ga ik ook eens proberen! :D
Je moet dus inderdaad hun facebookpagina liken en via een privé bericht (op fb) je naam en adres doorgeven. En 6 dagen nadien had ik het in de brievenbus! Het is echt een mooie kousenband dus zeker doen dames! :)
ik heb het via hun website gedaan.. daar krijgen een online formulier voor in te vullen!veel succes
Ik stuurde gisteren een privé bericht en het is al onderweg. Ze gaven aan dat de actie ondertussen gesloten was en daarom er geen formulier meer op hun website stond... Ik ben alsnog blij met mijn kousenband-cadeautje :-)...
Ik heb hem ook snel gekregen, met wat kortingsbonnen erbij, maar de kouseband is echt LELIJK hahaha :pGa hem toch bijhouden, voor carnaval ofzo.
Ik heb hem vandaag ontvangen, hij is inderdaad niet van de mooiste hehe
bij mij komt die maar niet aan :sals iemand hem niet gebruikt ,; laat maar weten :D