Terug naar overzicht
Je kan een jurk in de uitverkoop kopen. Je hebt dan wat minder keuze, maar je betaalt misschien maar iets meer dan een huurjurk. Ik heb een jurk van 1300 euro gekocht voor 300 euro. Ze paste goed, enkel wat korter moeten maken. 't Was natuurlijk niet van de meest recente collectie, maar wie ziet dat? Ze is in perfecte staat. Achteraf kan ik deze jurk eventueel nog verder verkopen. 'k Vind het wel een leuk idee dat het echt 'mijn' jurk is, en dat er nog niemand eerder in getrouwd is, en dat ik er achteraf mee doe wat ik wil. Als ik ze verder verkoop komt het wrsch goedkoper uit dan huren.
Hoi Sara,Ik ken de prijzen niet van te gaan huren...Maar stel je voor dat er iets aan komt of dat je het gevoel de hele dag moet hebben dat er maar niks aan komt???Mijn jurk komt van bij Youniek in Turnhout.Superlieve mensen, niet opdringerig, je kan er gerust eens gaan kijken zonder aankoopverplichtingen.En de jurken beginnen vanaf 399 euro.Dus ik twijfel of je daar een jurk voor kan gaan huren?Bij Youniek wordt elke jurk op maat gemaakt dus dat past ook veel beter dan te gaan huren...Denk er maar eens goed over na en weeg de voor en nadelen mss ns af ;-).Succes ermee...
Ik weet dat ze in Zwijndrecht een winkel hebben die ook kleedjes verhuren (de naam ontglipt me). Outlet winkels zijn ook een optie om binnen een beperkt budget toch een mooi kleed te hebben. Ik heb het mijne van Jagré (Quellinstraat Antwerpen). Bij Youniek ben ik ook heel goed ontvangen, zij kunnen achteraf ook je kleed inkorten en eventueel verven. Gaat niet bij elk model natuurlijk.
Ik denk dat kopen sowieso beter is dan huren, want een huurjurk zit nooit als gegoten (of je moest echt een heel standaardmaat hebben waar alles bij past). Ik heb brede heupen, dus mijn jurken moeten standaard bijna allemaal ingenomen worden in de taille en dat was bij mijn trouwjurk dan ook niet anders. Ik denk dat je je veel beter zal voelen in een jurk die echt van jezelf is en dus ook mooi aanpast. En zoals hierboven vermeldt: ga eens kijken bij een outlet. Je trouwt pas in juni volgend jaar, dus je kan nog wel goede research doen om eens te kijken waar je allemaal terecht kan.
bwaik heb er al gepast om te huren en ge hebt zoveel keus :-) prijzen verschillen van 250 - 500 euro vr huren of zelfs kopen rond 800euro ..of in echte trouwwinkel kopen voor1000 eur zeker
@ Margot,Sorry Margot, nu wil ik je toch ff laten weten dat ik mijn trouwjurk in een echte trouwwinkel heb gekocht, mijn jurk kost maar 770 €...En er waren er nog goedkopere, dus je moet niet per se 1000 € neertellen hoor...