Terug naar overzicht
Ik werk al vanaf de start met een weddingplanner. Niet door stress maar wel omdat ik graag een pak dingen persoonlijker wou. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.Volgende week trouw ik en wetende dat ze er de hele dag bij zijn stelt mij heel erg gerust :)
Wie hebben jullie dan genomen en wat is de prijs als je nu nog iemand neemt? Welke taken neemt ze nog op zich? Ik trouw de week voor jou Vicky en ik zit ook een beetje vast... De grote dingen liggen vast maar voor de kleine details helemaal in orde te krijgen wordt het zo nauw... Alvast beankt
hallo Liesbeth,ja het is indd wat moeilijk als je wat vast zit he ...wel het is zo...van mij zal ze dus de volledig decoratie en alles klaar zetten door wij in een grote witte tent trouwen....dus ze zal van smorgens aanwezig zijn, en echt de laatste afwerkingen doen...als je met iets vast zit komt ze langs hoe je het kan doen en wat je nog kan doen..hiervoor betalen wij 1000 euro voor 2 van haar mensen die aanwezig zullen zijn op mij trouw..ze noemt cyntia en je kan haar terug vinden als weddingplanner cyntia op facebookalvast nog veel succes