Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intrede avondfeest

12-5-2013 22:44:16
Hoi hoi... Wij zitten nog in de begin fase qua planning, maar heb nu al zoveel vragen. Als alle gasten van het avondfeest aanwezig zijn, is het dan de bedoeling dat het bruidspaar de zaal uitgaat en zijn intrede maakt adv een stevig nummertje? En wat doe je dan na het nummer? Is het dan het moment voor de speech? Oh help....

Alle tips zijn welkom
San

Sandy
27-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 721

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik12-5-2013 23:22:13

Hallo, Normaal wordt het zo gedaan: alle gasten gaan binnen in de zaal voor het avondfeest, behalve jullie ouders en jullie. Dan komen eerst de ouders om beurt binnen op muziekensemble worden ze begeleid naar hun tafel. En dan is het aan jullie. Meestal loopt de zaalmeester voor jullie. En dan doe je meestal een toer door de zaal op muziek en dan worden jullieook begeleid naar jullie tafel. Dan is het inderdaad zo dat je een speech geeft, maar dan kies je zelf of je de gasten gewoon verwelkomt en enkele woordjes of een langere speech. Groetjes!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-5-2013 9:18:49

HAD IK ZO OOK GEDACHT

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...