Terug naar overzicht
Geen slechte keuze! mooie zaal daar!
Leuk! Wij hebben ook voor die zaal gekozen :-)
Super! Laat me zeker weten hoe het loopt!
Ik kan het alleen maar beamen, toffe locatie en alles tip top in orde, heel stipte regeling tijdens het diner met alles snel bediend aan de tafels door voldoende personeel, heel belangrijk als je een feestzaal kiest.In veel plaatsen kunnen ze een groot aantal gasten niet aan door personeels tekort of een te trage keuken, daar is het zeker het geval niet. De maïtre heeft alles goed in handen, als die niet faalt mag je gerust zijn, het komt dik in orde. Alleé, de keren dat wij er waren was er toch tevredenheid alom. Daarom is het waarschijnlijk ook wat duurder, maar er zijn nog een aantal van die toplocaties in West-Vlaanderen.Gelukkig was je ruim op tijd om er één van de betere uit te kiezen.Succes alvast met de verdere planning
@ Patrick.Bedankt! Wij hoorden ook alleen maar positieve reacties en dat heeft toch de doorslag gegeven, bij het bekijken van de zaal waren wij meteen verkocht, en ook de mensen waren heel erg vriendelijk! Ik trouw op 8 augustus 2015, laat ons hopen op een mooie dag!
WIj zijn ook gaan kijken naar die zaal maar kozen uiteindelijk voor een iets dichtere locatie nl De lissewal in Elverdinge ... Succes met de voorbereiding.. Welke zaal nam je dan , Melissa ? Groetjes
Wij hebben voor waterfront gekozen. We zijn er gelijk verliefd op geworden!! De afstand is bij ons ook niet zo groot, wat ook al een groot voordeel was, maar de doorslag was toch wel gewoon de zaal zelf, en deels de positieve feedback... Jij ook veel succes met je huwelijk
Hey melissa , is inderdaad een hele mooie zaal en veel licht en heeft wel en goed gevoel die zaal .Wij kozen uiteindelijk toch voor iets dichters , iets dat we al kenden .. Groetjes Simon !!