Terug naar overzicht
Ik heb die alle 110 zelf met de hand geschreven, wij vonden dit toch persoonlijker en veel mooier.
Indien je het op etiketten wilt printen, dien je te werken in Excel en Word. Eerst alle gegevens in Excel in aparte kolommen steken (dus aparte kolom voor aanspreking, straat, stad, etc.) en dan via Word met een mail merge voor etiketten werken.de mail merge wizard in Word is hier handig als je niet weet hoe je het moet doen. Alles met de hand schrijven zal zeker meer tijd in beslag nemen, maar komt inderdaad persoonlijker over. Veel succes!
Ik kan het niet beter zeggen, Evy. Als je ze met de computer wil maken is het het makkelijkste inderdaad tabel maken in Excel en die via MailMerge in Word in etiketten gieten. Wil je ze persoonlijker, dan kan je ze met de hand schrijven, maar dat kan ook lang duren, evt. kan je een sierlijk lettertype nemen op de etiketten om toch iets chiquer te zijn. Hangt ook af van je uitnodiging vind ik. Een heel moderne uitnodiging kan best een gedrukt adres hebben. Een heel klassieke vraagt om een handgeschreven enveloppe. Maar dat is natuurlijk mijn idee. Kies vooral waar je je zelf het beste bij voelt. Welke soort etiketten zoek je specifiek? Heb je al bij Atita gekeken?
Dag Ruben. Al eens gekeken op Vistaprint.be ? Daar kan je etiketten zelf ontwerpen met verschillende kleuren of vormen. Denk dat het qua kost ook wel mee valt. Veel succes
Bij nader inzien heb ik mij vergist! Het zijn etiketten om te laten bedrukken, oeps sorry!
Met de hand schrijven, zo vallen ze beter op. Sommigen zouden gedrukte enveloppes als reclame kunnen/durven aanzien en het niet open doen....
Hallo , wij Typten alle adressen op Witte etiketten en plakten die dan op onze uitnodigingen . Veel tijd bespaart . EN uiteindelijk is een Envlop toch maar om in de papiermand te gooien . Tis t geen die erin zit die telt .. Veel succes alvast nog bij jullie voorbereidingen . Groetjes Simon
Hallo,Mijn ma gaat de adressen schrijven, want ze kent kalligrafie. Vind het wel leuk dat ze dat kan. Anders ging ik ze met de hand geschreven hebben.Groetjes!