TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ne
28-9-2013
|
14-5-2013 18:30:30
Pfff, dat is geen leuk nieuws! Geen idee wat je het beste doet.... goed over praten met je verloofde en de familie mss best. En met de dokter natuurlijk. Ik duim op een heel snel herstel!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
14-5-2013 18:34:55
oh Jessica, wat erg :(
ik denk dat het heel belangrijk is dat je samen met je aanstaande, familie en dokter bekijkt wat er mogelijk is, wat er kan verzet worden, wat niet, enz...
Maar dat heeft Ne juist ook al gezegd eh :)
Ik hoop alvast HEEL erg dat het al bij al mee gaat vallen en je trouw gewoon door kan aan met je dochter erbij!!
Succes en hou ons op de hoogte eh!!
|
|
Jan
14-8-2014
|
14-5-2013 18:45:33
|
|
ilse
24-8-2013
|
14-5-2013 18:51:08
minder leuk,voor jou en je familie...en ook VOOR je dochtertje,ze zal er ook naar uitgekeken heben....MAAR...ER IS HOOP...een kind kan ontzettend snel genezen ...alleen de huwelijksreis uitstellen,voor het toch wat rustiger aan te doen,maar uitstel is geen afstel...en zoals Ne en Nadia zeggen overleggen met de dokter en familie....kan zijn dat het feest wel door mag gaan,maar dat je haar ,veel binnnen houdt?.....VRAAG AAN JE ARTS,wat kan en niet kan......HOOP DAT ZE VLUG HERSTELD,LIEFS ILSE
|
|
Martine
14-6-2014
|
14-5-2013 19:47:40
Ik hoop dat je dochter snel beter wordt!
Maar ik denk dat ik het feest toch zou aflassen. Eventueel wel het stadhuis doen, maar de echte festiviteiten uitstellen. Ik zou nooit "de mooiste dag van mijn leven" kunnen beleven als mijn kind zwaar ziek (een longontsteking is niet niks) in 't ziekenhuis ligt. En zelfs al zou ze er misschien mogen bij zijn, haar weerstand zal nog quasi nihil zijn. En dus serieus gevaar op hervallen.
Rot en jammer dat dat net nu moet gebeuren.
|
|
Bea
6-7-2013
|
14-5-2013 20:12:46
Aflassen zou ik zeker niet doen. Zo'n groot feest verzet je niet even en zo kan je bezig blijven. Er zullen wel manieren zijn om haar er toch bij te kunnen betrekken en haar ook haar rust te geven die ze nodig heeft. Hoe oud is ze? Kijk zoals iedereen zegt naar wat de dokters zeggen en neem het zoals het komt. Absoluut niet leuk maar het leven heb je niet in de hand. Hoop echt niet dat je trouwdag de mooiste dag van je leven is wat wat moet je dan met al die jaren die nog komen... Dikke knuffel en ik duim dat ze goed reageert op de medicatie!
|
|
Jessica
17-5-2013
|
15-5-2013 7:40:29
Men dochtertje is 9 maand.
Vandaag hopelijk meer nieuws.
Ik hoop echt dat ze er kan bij zijn!
Bedanken voor jullie steun.
|
|
frida
6-2-2010
|
15-5-2013 7:40:53
Hey,
Natuurlijk is dat erg! Maar aflasssen zou ik nooit doen! Maar zoals ze hier boven al schrijven luisteren naar de dokter en een kind geneest sneller dan een volwassenen. Ik hoop dat alles toch nog op zijn plaats valt en dat je later een prachtige huwelijksreis kan maken!
Ik duim voor je!!!!!!!
|
|
Jessica
17-5-2013
|
15-5-2013 7:51:45
Je hebt inderdaad het leven niet in de hand maar dit was toch emotioneel even slikken!
|
|
Jessica
17-5-2013
|
|
|
Bea
6-7-2013
|
15-5-2013 8:39:16
Een kindje van 9 maanden slaapt sowieso nog heel wat (de meeste toch). Dus ze zou toch ook gezond er niet heel de dag bij zijn. Zelf zal ze ook niet echt beseffen wat ze mist. Voelt ze zich te slecht om vrolijk mee te staan op de foto's, kan je misschien als ze genezen is nog een fotoshoot doen van jullie met haar. Nog eens een gelegenheid om alle kleren terug aan te doen. Was het de bedoeling dat ze heel de dag bij jullie was en in de zaal in een bedje sliep of hadden jullie al oppas? Ik kan geloven dat het wel heel emotioneel voor je is maar eens bekomen van de shock, zal je wel passende oplossingen vinden.
|
|
Mieke
29-6-2013
|
15-5-2013 8:49:44
Ik hoop intussen dat je kleine kapoen al wat beter is! Ik begrijp heel goed hoe erg dit schrikken is, heeft ze antibiotica? ik zou nu precies persoonlijk proberen te zien of ik een nanny kan vinden die heel de dag extra mee waakzaam is, zodat je je zelf weinig zorgen hoeft te maken om bv de medicatie, de rust momenten van je kleine kapoen als ook voor eventuele voeding momenten. zo kan jullie kleine prinsesje toch heel de dag in jullie buurt zijn en is er iemand die jullie helpt om haar mee te verzorgen. ik weet niet jullie dag indeling is en waar jullie de meeste tijd gaan zijn ik veronderstel uiteindelijk na de ceremonie in de feestzaal. Ik zou daar ook informeren naar de mogelijkheden om jullie dochtertje te slapen te leggen in haar reisbedje.
jammer dat je je huwelijksreis voorlopig hebt moeten annuleren, maar je hebt er heel goed aan gedaan uiteindelijk ben je met een ziek baby'tje toch ook weer graag in je vertrouwde waar je kan rekenen op jullie vertrouwde artsen indien nodig. ik zou net hetzelfde hebben gedaan!!!
Verder duim ik mee met jullie uiteindelijk zal alles goed komen!!!
|
|
Brigitte
|
15-5-2013 9:13:04
we duimen dat je dochtertje snel hersteld kleine kindjes kunnen de ene dag doodziek zijn en 2 dagen later er volledig door zijn het is niet fijn , maar het belangrijkste is dat je iemand hebt die je volledig kan vertrouwen en voor haar kan zorgen tijdens jullie huwelijksdag , zodat jullie toch een beetje kunnen genieten van jullie dag , een dag , dat de mooiste uit jullie leven moet zijn . Ik denk dat het onbegonnen werk is door alles af te zeggen , je zal dan ook al je voorschotten kwijt zijn , als je voor het eten niet alles zal moeten betalen , want alles is besteld . ik begrijp echt dat je jullie mooiste dag niet zonder haar kan voorstellen , maar gelukkig is ze nog heel klein en beseft ze het zelf nog niet echt . Ik zou ook zoals bea zegt , later een nieuwe fotoschoot doen met jullie en je dochtertje zo dat jullie je dag terug een beetje beleven , maar dan met je dochtertje Jullie huwelijksreis moeten afzeggen is ook echt niet leuk , maar op een latere data kunnen jullie dit zeker overdoen . maar vertrouw er op dat alles goed komt , wij duimen alvast
|
|
Katrien
20-4-2013
|
15-5-2013 10:49:17
Hoi Jessica, eerst en vooral: veel beterschap voor je kleine meid! Ik denk dat het meeste dat ik wou zeggen, al gezegd is. Ligt je dochtertje in het ziekenhuis, of is ze thuis? Ik hoop alvast het laatste! Heel je feest afzeggen.... ik snap je wel hoor, maar het gaat je zoveel rompslomp & extra kosten geven. Ik weet niet of ik eraan zou beginnen. Maar zoals gezegd: kids kunnen van de ene dag op de andere veel beter zijn. Dat heb ik hier ook al vaak ondervonden. Ik hoop dat het met je meisje ook zo is, en dat ze er dus bij kan zijn. Verder zou ik, net zoals al is voorgesteld, iemand extra vragen die héél de dag vlak bij je dochtertje blijft. Die even met haar apart kan gaan als ze moet slapen, eten, even rust nodig heeft,... Zodat je zelf toch ook wat van je dag kan genieten.
Héél veel sterkte, en ik duim alvast mee dat jullie lieve schat snel beter is!
|
|
liesbeth
17-8-2013
|
15-5-2013 10:56:13
Sterkte en hopelijk wordt ze snel beter! X
|
|
sarah
31-8-2013
|
15-5-2013 11:15:39
Hey Jessica, Het is zeker niet tof en zeker als ze zo klein zijn is dat even schrikken maar kleine kinderen kunnen idd de ene dag doodziek zijn en de andere dag al heel wat beter zijn. En 9 maanden klinkt mij bekend in de oren want mijn zoon had er ook last van rond die periode omdat zijn tandjes doorkwamen en dat sloeg dan op zijn oren. En stress en opwinding hebben ook een grote invloed op kinderen. Laat ze veel rusten en maak je niet al teveel zorgen want het komt goed. In ieder geval wens ik je een fijne trouwdag toe.
|
|
Jessica
17-5-2013
|
16-5-2013 9:36:09
Juist het nieuws gekregen dat we vanmiddag het ziekenhuis mogen verlaten! !
Er vloeide tranen van geluk!
Mijn dag kan morgen niet meer stuk.
Ik zal ze veel laten rusten maar ben al zo dankbaar dat ze er bij is!
Bedankt iedereen voor de reacties
Groetjes Jessica
|
|
Katrien
20-4-2013
|
16-5-2013 10:20:52
Super nieuws!! Hopelijk kan je vanmiddag nog wat samen met haar rusten, want je zal je portie stress ook al wel gehad hebben de afgelopen dagen. Probeer het nu allemaal wat los te laten, en vanaf nu met volle teugen te genieten. Misschien is ze nog wat hangerig, maar probeer om vandaag maar ook morgen haar eigen ritme zoveel mogelijk te volgen. En dan komt het allemaal wel goed! Veel succes morgen!! En hopelijk blijven ook de regenwolken weg bij jullie.
|
|
Nadia
5-10-2013
|
16-5-2013 10:51:10
yes yes yesssss!!
nu inderdaad veeel rusten en alles op't gemak - je ziet het! het komt allemaal goed! dus laat die stress nu maar varen en geniet morgen van je dag, met op tijd en stond ook voldoende rustpauzes :-)
veel plezier morgen!!! en proficiat alvast ;-)
|
|
Jan
14-8-2014
|
16-5-2013 15:34:28
|
|
Katrien
20-4-2013
|
17-5-2013 9:29:38
Hoi Jessica, ik hoop dat jullie allemaal goed geslapen hebben vannacht, en er vlotjes tegenaan kunnen vandaag. Geniet met volle teugen van jullie superdag! En als jullie kleine spruit beter is, kan je je huwelijksreis opnieuw plannen.
Veel plezier en geluk gewenst voor vandaag (en alle dagen nadien ook natuurlijk ;-) )
|
|
Jan
14-8-2014
|
17-5-2013 23:04:50
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|