Terug naar overzicht
We zijn daar eens naar een trouwfeest geweest, het was wel goed. Alleen dat ik vond dat er te weinig plaats was. Het buffet stond in de feestzaal en ik zat aan een tafel direct aan het buffet. De mensen die aan het buffet stonden, zaten bijna op onze schoot. Voor de rest was het eten daar goed. En veel plaats buiten om receptie te houden. Alleen vond ik de zaal een beetje klein voor het aantal volk.
Ik ben er vorig jaar naar een trouwfeest geweest en het was echt AF. Wij kregen een menu voorgeschoteld, dus dat probleem van plaatsgebrek hadden we niet. Het dessertenbuffet stond in de aanpalende veranda en zij hadden een 180-tal gasten, dacht ik. De huisdj was ook prima, de dansvloer heeft voortdurend vol gestaan. Geen idee van het prijskaartje.
Zaal is oké, alsook bediening, genoeg personeel, huis-dj niet zo denderend maar volgens mij verplichte keuze en ook afhankelijk van de feestvierders natuurlijk.Vriendelijk onthaal van iedereen, alleen wat krap indien veel volk verwacht wordt, maar bij mooi weer maakt de tuin alles goed. Dessertbuffet gebeurt in de orangerie.Ook ruime parking dichtbij. Geen prijskaartje geweten maar uit onze ervaring wel redelijk geprijsd denk ik.Succes
Ik ben daar twee keer naar een receptie van een trouwfeest geweest. Heel goeie hapjes en vriendelijke bediening.