Terug naar overzicht
Je kan er misschien al zelf foto's van jullie inplakken of vragen in stellen?
foto's van jullie op de kaft en leuke tekstjes binnenin zetten
allerlei soorten (maten, kleuren) briefjes, stickers, post-its, stiften, ... naast het gastenboek leggen. Dan zullen de gasten ook zelf wel zorgen voor de inkleding van het boek. Of kleinere kaartjes met enkele ludieke vragen op de tafels leggen waarna ze deze kaartjes in het album kunnen kleven.
Wow, jullie zijn creatief! Daar had ik nooit zelf op gekomen, haha! Super, bedankt moppies!
of allemaal kleine kleurige envelopjes erin kleven waar ze dan kaartjes met hun tekstje kunnen insteken!
Zet Jerommeke derbij ... Ambiance verzekerd :-) haha XXX
Wij laten een grote puzzel maken met een foto van ons. De gasten kunnen dan op de achterkant iets schrijven. Heb ook al gezien van mensen die kleine pebble- steentjes hebben om te beschrijven.
Wij hadden allerlei plaatjes met vragen op erin geplakt. Zo konden de mensen er ook een keertje op antwoorden ipv de gebruikelijke "ik wens jullie veel geluk" berichtjes ;)
Waar zou ik zo'n kleine gekleurde envelopjes vinden?
Ava sjoe :) Of in den action ???
Misschien heb je hier iets aan: http://www.instax.be/nl/ ik ben er info bij aan het vragen bij onze fotograaf
Hey Sarra, wat een toeval. Ik heb een website gevonden waar je een camera kan huren voor 29 euro. Ik ga het misschien ook gebruiken. De fotorolletjes, daar heb ik geen idee van. ;)
Hey Tinka!Welke website is dat?
Hey idee voor polaroid hadden wij óók mijn svhoonvader heeft zelfs zo een toestel, maar blijkbaar is het per foto 2 euro....nbeetje overdreven dus