TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thibaut
18-5-2013
|
15-5-2013 8:42:54
Ik zou daar niet teveel over panikeren. Soms verschiet ik ook hoelang een overschrijving kan duren vooraleer ze bij de begunstigde aankomt.
Ook kijken die mensen niet continue naar hun rekening hé.
Geen paniek, dat geld komt zeker aan.
Je hebt trouwens ook nog altijd een bewijs van overschrijving op uw afschriften van uw rekening.
|
|
Melissa
8-8-2015
|
15-5-2013 8:56:05
@Thibaut
Ik twijfel ook helemaal niet aan het feit dat dat geld aankomt. We hebben nogal lang getwijfeld en op het laatste van onze optie betaald, dus nu vrees ik dat ze de datum aan iemand anders geven voor ze zien dat ik betaald heb, of zo... (ik kan echt verschrikkelijk goed doemscenario's bedenken). Ik dacht gewoon, als ze in hun boekje zien dat mijn optie verlopen is, maar nog niet gezien hebben dat ik al betaald heb, dan komt het er misschien niet van?
|
|
Thibaut
18-5-2013
|
15-5-2013 9:00:43
Nee hoor, die zaal is proffesioneel genoeg om jullie eerst op te bellen vooraleer ze de zaal aan iemand anders zouden geven.
|
|
Melissa
8-8-2015
|
15-5-2013 9:07:44
Wel ik ben blij, da's al een hele opluchting. Ik wil echt daar trouwen, vandaar dat ik nogal aan het stressen ben, bedankt!
|
|
mona
27-7-2013
|
15-5-2013 10:14:22
"We bellen je nog", is niet hetzelfde als "We bellen meteen als we je betaling ontvangen hebben hè". Je betaling zal er al wel zijn, maar de zaal zal je waarschijnlijk pas bellen als ze met jou willen overleggen over het eten, de uren, aantal gasten enzo? Niet? Ik zie trouwens dat je pas in 2015 trouwt! Da's nog heel lang... de kans is erg klein dat er al iemand anders naar die datum gevraagd heeft hoor... De meesten beginnen toch pas anderhalf jaar of een jaar op voorhand te zoeken, toch niet meer dan twee jaar. Ik zou me geen zorgen maken. Of als je het toch niet uit je kop kan zetten: gewoon zelf even bellen en vragen: is onze betaling goed aangekomen? Daar maken die mensen ook geen probleem van hoor. Een simpel telefoontje met één vraag...
|
|
Melissa
8-8-2015
|
15-5-2013 10:36:23
De reden dat ik mijn huwelijk zo ver op voorhand ben beginnen regelen is net omdat die zaal nogal begeerd is, en daar moet je bij rekenen dat het èn op een zaterdag, èn in de zomer is, en dus die dagen zijn behoorlijk snel weg. De week voordien was al besproken zeiden ze, dus zo onrealistisch ben ik niet bezig... En ze gingen een seintje geven als de betaling ontvangen was om het een en het ander te bevestigen, dus dan veronderstel ik ook dat ze gaan bellen als ze de betaling hebben ontvangen.
Toch bedankt voor je reactie.
|
|
Elsie
|
15-5-2013 10:56:29
Je kan zelf toch even bellen om te vragen of ze de betaling goed ontvangen hebben. Niets mis mee! En dan ben je onmiddellijk van je ongerustheid verlost. :-) Wij zitten ook in de huwelijkswereld en krijgen vaak telefoontjes van mensen met van alle vragen, helemaal niets mis mee, is te verstaan dat bruiden hun dag perfect willen plannen.
Veel succes nog!
|
|
mona
27-7-2013
|
15-5-2013 11:13:38
Zoals Elsie zegt: bel gewoon even, daar gaan ze je echt niet scheef voor bekijken hoor! En dan ben je van je zorgen verlost.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
15-5-2013 11:14:00
Er is toch niets mis om zelf eens even te bellen naar hen om te horen of nu alles in orde is?? Ze zullen dit wel begrijpen, panikeren is niet meteen nodig :-)
Nog veel succes!
|
|
Caroline
14-6-2014
|
15-5-2013 11:44:07
Als ik van jou was zou ik ook gewoon even bellen. Als ik iets moest weten over de zaal belde ik ook gewoon of ging ik ook gewoon langs. Die mensen zitten daar niets mee in. Doen wat je hart in je ingeeft.
Veel succes Liefs Caorline
|
|
Kim
4-10-2014
|
15-5-2013 15:43:36
De meeste plannen idd een jaar tot 1,5 jaar, maar niet iedereen is 'de meeste' he ;-) Ik ben ook 2,5 jaar verloofd dus ik begrijp je heel goed! Ik zou ook gewoon effe bellen om te vragen of alles goed is aangekomen. Dan ben je gerust ;-) XXX Kim
|
|
Melissa
8-8-2015
|
15-5-2013 16:08:11
Bedankt, ik wil nu wel bellen maar het is net vandaag hun wekelijkse sluitingsdag, pech hebben natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor de geruststellingen!
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
15-5-2013 19:02:16
Ik zou ook gewoon even een telefoontje doen en zeggen van: hey, juist even navragen of je de betaling goed hebt ontvangen. Succes!
|
|
Marieke
18-5-2013
|
15-5-2013 21:33:22
Ik heb ook gemaild en gevraagd om een bevestiging van ontvangst. Daar is niets raars mee. Ik wou gewoon geen problemen met dubbele boekingen ofzo (je weet maar nooit) :) Je betaalt veel geld dus je mag daar zeeeeeker voor bellen.
|
|
Danielle
13-8-2013
|
18-5-2013 11:19:22
Tuurlijk kan je zelf wel even bellen, het is immers de mooiste dag van je leven , dat moet het zeker worden dus dan mag je dat best wel even vragen :)
|
|
Melissa
8-8-2015
|
19-5-2013 22:16:16
Alles is in orde hoor mensen, ze hebben afgelopen vrijdag zelf gebeld... Een hele opluchting natuurlijk! Bedankt voor jullie reacties :)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|