Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen?

15-5-2013 8:30:05
Ik begin hier redelijk te panikeren, ik heb vorige week mijn voorschot betaald en de zaal ging mij nog bellen (ik dacht dat alles al in kannen en kruiken was), nu komt dat telefoontje maar niet... Zo lang kan het toch niet duren om een betaling te verwerken? En ik wil ook niet gelijk bellen, dan lijkt het alsof je ze opjaagt en bij de mensen die verantwoordelijk zijn voor het grootste deel van je huwelijk sta je toch liever op een goed blaadje...
Heeft er iemand hier ervaringen mee? Hoe lang duurt dit gemiddeld? In ieder geval al bedankt! Het gaat hier dus om Domein Vossenberg in Hooglede

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1197

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 8:42:54

Ik zou daar niet teveel over panikeren. Soms verschiet ik ook hoelang een overschrijving kan duren vooraleer ze bij de begunstigde aankomt.

Ook kijken die mensen niet continue naar hun rekening hé.

Geen paniek, dat geld komt zeker aan.

Je hebt trouwens ook nog altijd een bewijs van overschrijving op uw afschriften van uw rekening.

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik15-5-2013 8:56:05

@Thibaut

Ik twijfel ook helemaal niet aan het feit dat dat geld aankomt. We hebben nogal lang getwijfeld en op het laatste van onze optie betaald, dus nu vrees ik dat ze de datum aan iemand anders geven voor ze zien dat ik betaald heb, of zo... (ik kan echt verschrikkelijk goed doemscenario's bedenken). Ik dacht gewoon, als ze in hun boekje zien dat mijn optie verlopen is, maar nog niet gezien hebben dat ik al betaald heb, dan komt het er misschien niet van?

Thibaut
18-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 9:00:43

Nee hoor, die zaal is proffesioneel genoeg om jullie eerst op te bellen vooraleer ze de zaal aan iemand anders zouden geven.

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik15-5-2013 9:07:44

Wel ik ben blij, da's al een hele opluchting. Ik wil echt daar trouwen, vandaar dat ik nogal aan het stressen ben, bedankt!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-5-2013 10:14:22

"We bellen je nog", is niet hetzelfde als "We bellen meteen als we je betaling ontvangen hebben hè". Je betaling zal er al wel zijn, maar de zaal zal je waarschijnlijk pas bellen als ze met jou willen overleggen over het eten, de uren, aantal gasten enzo? Niet? Ik zie trouwens dat je pas in 2015 trouwt! Da's nog heel lang... de kans is erg klein dat er al iemand anders naar die datum gevraagd heeft hoor... De meesten beginnen toch pas anderhalf jaar of een jaar op voorhand te zoeken, toch niet meer dan twee jaar. Ik zou me geen zorgen maken. Of als je het toch niet uit je kop kan zetten: gewoon zelf even bellen en vragen: is onze betaling goed aangekomen? Daar maken die mensen ook geen probleem van hoor. Een simpel telefoontje met één vraag...

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik15-5-2013 10:36:23

De reden dat ik mijn huwelijk zo ver op voorhand ben beginnen regelen is net omdat die zaal nogal begeerd is, en daar moet je bij rekenen dat het èn op een zaterdag, èn in de zomer is, en dus die dagen zijn behoorlijk snel weg. De week voordien was al besproken zeiden ze, dus zo onrealistisch ben ik niet bezig... En ze gingen een seintje geven als de betaling ontvangen was om het een en het ander te bevestigen, dus dan veronderstel ik ook dat ze gaan bellen als ze de betaling hebben ontvangen.

Toch bedankt voor je reactie.

Elsie

Meld misbruik15-5-2013 10:56:29

Je kan zelf toch even bellen om te vragen of ze de betaling goed ontvangen hebben. Niets mis mee! En dan ben je onmiddellijk van je ongerustheid verlost. :-)
Wij zitten ook in de huwelijkswereld en krijgen vaak telefoontjes van mensen met van alle vragen, helemaal niets mis mee, is te verstaan dat bruiden hun dag perfect willen plannen.

Veel succes nog!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-5-2013 11:13:38

Zoals Elsie zegt: bel gewoon even, daar gaan ze je echt niet scheef voor bekijken hoor! En dan ben je van je zorgen verlost.

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik15-5-2013 11:14:00

Er is toch niets mis om zelf eens even te bellen naar hen om te horen of nu alles in orde is?? Ze zullen dit wel begrijpen, panikeren is niet meteen nodig :-)

Nog veel succes!

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik15-5-2013 11:44:07

Als ik van jou was zou ik ook gewoon even bellen.
Als ik iets moest weten over de zaal belde ik ook gewoon of ging ik ook gewoon langs. Die mensen zitten daar niets mee in.
Doen wat je hart in je ingeeft.

Veel succes
Liefs Caorline

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik15-5-2013 15:43:36

De meeste plannen idd een jaar tot 1,5 jaar, maar niet iedereen is 'de meeste' he ;-) Ik ben ook 2,5 jaar verloofd dus ik begrijp je heel goed! Ik zou ook gewoon effe bellen om te vragen of alles goed is aangekomen. Dan ben je gerust ;-)

XXX
Kim

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik15-5-2013 16:08:11

Bedankt, ik wil nu wel bellen maar het is net vandaag hun wekelijkse sluitingsdag, pech hebben natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor de geruststellingen!

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-5-2013 19:02:16

Ik zou ook gewoon even een telefoontje doen en zeggen van: hey, juist even navragen of je de betaling goed hebt ontvangen. Succes!

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik15-5-2013 21:33:22

Ik heb ook gemaild en gevraagd om een bevestiging van ontvangst.

Daar is niets raars mee.
Ik wou gewoon geen problemen met dubbele boekingen ofzo (je weet maar nooit) :)
Je betaalt veel geld dus je mag daar zeeeeeker voor bellen.

Danielle
13-8-2013
 Meld misbruik18-5-2013 11:19:22

Tuurlijk kan je zelf wel even bellen, het is immers de mooiste dag van je leven , dat moet het zeker worden dus dan mag je dat best wel even vragen :)

Melissa
8-8-2015
 Meld misbruik19-5-2013 22:16:16

Alles is in orde hoor mensen, ze hebben afgelopen vrijdag zelf gebeld... Een hele opluchting natuurlijk!
Bedankt voor jullie reacties :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info