Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk online kopen

16-5-2013 9:26:09
zijn er hier bruidjes die al een jurk hebben gekocht via internet? Graag had ik jullie mening geweten . Als ik alles zo eens bekijk zitten er toch pracht exemplaren bij. Groetjes

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1014

Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik16-5-2013 9:53:50

Ik zou het zelf niet durven.

Als ik zie welk werk er in een jurk kruipt om op je maat aan te passen enzo. En geen garanties op niets.
In een winkel betaal je in delen. Zo heb je altijd een stok achter de deur moest er iets mislopen.
En van een trouwjurk weet je nooit echt goed of hij je schitterend zal staan of toch maar zo-zo. Hoe mooi hij er ook op de foto uitziet.

charlotte
3-11-2018
 Meld misbruik16-5-2013 10:21:58

hallo

ik en mijn schoonzus trouwen kort achter elkaar
mijn schoonzus heeft ook via internet haar trouwjurk gekocht en deze was niet volledig inorde: de kwaliteit van de stof en de lengte was niet correct.

als je niet te veel geld wil uitgeven aan je trouwjurk ga je best naar een outlet van trouwjurken (ik heb dit ook gedaan ) en ben zeer tevreden de kwaliteit is zeer goed en je draagt tenminste een jurk waar je zeker van bent en je hebt deze gepast ook dus je weet zeker dat ze je prachtig staat

groetjes

candy
20-7-2013
 Meld misbruik16-5-2013 10:49:39

mijn schoonmoeder heeft voor mij mijn kleed online besteld en eind deze maand krijg ik het toe zal u dan op de hoogte houden.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik16-5-2013 11:03:51

dank je voor jullie reacties. Ik ga zo wie zo bij een outlet winkel gaan kijken, maar vrees dat ik minder keuze zal hebben. Ik heb namelijk maat 34/36 mijn schoonzus is naaister maar heeft nu te kampen met een hernia, dus kan ik haar dat niet aandoen om mijn jurk te maken. Begin nu al te stressenm ! Hi hi als jullie nog tips hebben, laat ze gerust maar weten !

charlotte
3-11-2018
 Meld misbruik16-5-2013 12:06:53

hey evelyn

ikzelf heb ook een maatje 36 eerst had ik 34/36 en had al een jurk gekocht en kan er niet meer in dus ik heb dan nog om een andere jurk moeten zoeken die wel past wel wat jammer voor het geld van mijn eerste jurk en ook hangt die daar te hangen. maar ik heb in de outlet wel een jurkje gevonden.

astrid
16-8-2013
 Meld misbruik16-5-2013 12:54:23

wij trouwen op 2 verschillende dagen en heb dan ook 2 jurken.
Mijn echt trouwkleed komt uit een bruidswinkel, maar het kleed voor de wet heb ik op internet gekocht. Ik heb lang gezocht en gewikt en gewogen want je leest niet altijd evengoede commentaren. Ik heb er vooral op gelet dat het niet van china of zo kwam.
Ik heb de volgende jurk besteld en ze is op een week thuis geleverd en ze is identiek zoals op de foto. Ze past perfect en ben dan ook superblij. Ik heb ook geen extra douanekosten moeten betalen omdat je bij het totale bedrag reeds kosten hiervoor betaald.
http://www.overstock.com/Clothing-Shoes/NV-Couture-Wome...

Ik weet niet of ze hier ook betaalbare trouwjurken hebben. maar er is alleszins keuze genoeg.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-5-2013 13:35:18

Hoi Evelyn,
Waarom ga je niet bij Youniek in Turnhout kijken,
Zeer betaalbare prijzen, super service, jurk op maat gemaakt.
Dus dan maakt het niet uit dat je maatje 34/36 hebt.
Daar meten ze al je maten op en het past perfect.
Er zijn daar jurken (supermooie) vanaf 399 euro.
Zeker de moeite waard om buiten de outlet daar ook eventjes te gaan kijken
als je het mij vraagt.
Succes met je zoektocht ;-);
En vooral geniet ervan...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info