Terug naar overzicht
Ik zou het zelf niet durven. Als ik zie welk werk er in een jurk kruipt om op je maat aan te passen enzo. En geen garanties op niets. In een winkel betaal je in delen. Zo heb je altijd een stok achter de deur moest er iets mislopen.En van een trouwjurk weet je nooit echt goed of hij je schitterend zal staan of toch maar zo-zo. Hoe mooi hij er ook op de foto uitziet.
halloik en mijn schoonzus trouwen kort achter elkaarmijn schoonzus heeft ook via internet haar trouwjurk gekocht en deze was niet volledig inorde: de kwaliteit van de stof en de lengte was niet correct.als je niet te veel geld wil uitgeven aan je trouwjurk ga je best naar een outlet van trouwjurken (ik heb dit ook gedaan ) en ben zeer tevreden de kwaliteit is zeer goed en je draagt tenminste een jurk waar je zeker van bent en je hebt deze gepast ook dus je weet zeker dat ze je prachtig staatgroetjes
mijn schoonmoeder heeft voor mij mijn kleed online besteld en eind deze maand krijg ik het toe zal u dan op de hoogte houden.
dank je voor jullie reacties. Ik ga zo wie zo bij een outlet winkel gaan kijken, maar vrees dat ik minder keuze zal hebben. Ik heb namelijk maat 34/36 mijn schoonzus is naaister maar heeft nu te kampen met een hernia, dus kan ik haar dat niet aandoen om mijn jurk te maken. Begin nu al te stressenm ! Hi hi als jullie nog tips hebben, laat ze gerust maar weten !
hey evelynikzelf heb ook een maatje 36 eerst had ik 34/36 en had al een jurk gekocht en kan er niet meer in dus ik heb dan nog om een andere jurk moeten zoeken die wel past wel wat jammer voor het geld van mijn eerste jurk en ook hangt die daar te hangen. maar ik heb in de outlet wel een jurkje gevonden.
wij trouwen op 2 verschillende dagen en heb dan ook 2 jurken.Mijn echt trouwkleed komt uit een bruidswinkel, maar het kleed voor de wet heb ik op internet gekocht. Ik heb lang gezocht en gewikt en gewogen want je leest niet altijd evengoede commentaren. Ik heb er vooral op gelet dat het niet van china of zo kwam. Ik heb de volgende jurk besteld en ze is op een week thuis geleverd en ze is identiek zoals op de foto. Ze past perfect en ben dan ook superblij. Ik heb ook geen extra douanekosten moeten betalen omdat je bij het totale bedrag reeds kosten hiervoor betaald.http://www.overstock.com/Clothing-Shoes/NV-Couture-Wome... Ik weet niet of ze hier ook betaalbare trouwjurken hebben. maar er is alleszins keuze genoeg.
Hoi Evelyn,Waarom ga je niet bij Youniek in Turnhout kijken, Zeer betaalbare prijzen, super service, jurk op maat gemaakt.Dus dan maakt het niet uit dat je maatje 34/36 hebt.Daar meten ze al je maten op en het past perfect.Er zijn daar jurken (supermooie) vanaf 399 euro.Zeker de moeite waard om buiten de outlet daar ook eventjes te gaan kijkenals je het mij vraagt.Succes met je zoektocht ;-);En vooral geniet ervan...