Terug naar overzicht
Amaaaii keileuk idee! maar pioenrozen in september? het zijn persoonlijk mijn lievelingsbloemen maar de bloemisten zeggen dat deze heel moeilijk te vinden zijn in september ofwel superduur. Heb je ook die ervaring?
ah tiens,ik heb een bloemiste gevonden die eigenlijk enkel op de markten staat maar ook bruidsbloemen doet. Zij gaat mijn boeket maken voor 50-60€, valt mee vind ik! Ik heb al prijzen van 100-120€ gehoord!! zij heeft mij niets gezegd over moeilijk vinden of duur... we hebben volgende week een afspraak, ik hou je anders op de hoogte!Groetjes
Hey Ann,Ook wij hebben dit gedaan maar dan met zaadjes van zonnebloemen.Wij hadden op de zakjes het volgende gezet: Zonnebloem, staat voor: bewondering, kracht en loyaliteit.Waarom zonnebloemen, omdat mijn man het jaar voor onze trouw heel hard moeten vechten heeft tegen kanker en al wat verkeerd kon gaan is toen verkeerd gegaan!Maar hij heeft het gehaald..Heb even gekeken op internet en pioenroos staat voor schoonheid en kunst.Het is dan wel niet de juiste tijd voor je bloemen maar dat was bij ons ook zo. Die hebben ze besteld vanuit Brazile...Susces, Frida