Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekstje bedankje

16-5-2013 20:09:43
Liefste medebruidjes,
Wij geven op de dag zelf aan onze gasten een foto mee van onze wettelijke trouw (week ervoor) waaraan we als vorm van bedankje bloemzaadjes voor pioenrozen willen hangen (mijn bruidsboeket gaan pioenen zijn daarmee).
De zaadjes gaan we in kleine zakjes steken maar ik zou hier nog een kaartje met tekstje willen bij aan hangen. Iemand een ideetje voor tekstje?
Het zou moeten duidelijk zijn dat het zaadjes zijn voor dezelfde bloemen als mijn boeket!
Groetjes!!

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 571

Lien
28-9-2013
 Meld misbruik16-5-2013 21:39:51

Amaaaii keileuk idee! maar pioenrozen in september? het zijn persoonlijk mijn lievelingsbloemen maar de bloemisten zeggen dat deze heel moeilijk te vinden zijn in september ofwel superduur. Heb je ook die ervaring?

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik16-5-2013 21:59:26

ah tiens,
ik heb een bloemiste gevonden die eigenlijk enkel op de markten staat maar ook bruidsbloemen doet. Zij gaat mijn boeket maken voor 50-60€, valt mee vind ik! Ik heb al prijzen van 100-120€ gehoord!! zij heeft mij niets gezegd over moeilijk vinden of duur... we hebben volgende week een afspraak, ik hou je anders op de hoogte!
Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik17-5-2013 8:02:27

Hey Ann,

Ook wij hebben dit gedaan maar dan met zaadjes van zonnebloemen.
Wij hadden op de zakjes het volgende gezet:
Zonnebloem, staat voor: bewondering, kracht en loyaliteit.
Waarom zonnebloemen, omdat mijn man het jaar voor onze trouw heel hard moeten vechten heeft tegen kanker en al wat verkeerd kon gaan is toen verkeerd gegaan!
Maar hij heeft het gehaald..

Heb even gekeken op internet en pioenroos staat voor schoonheid en kunst.
Het is dan wel niet de juiste tijd voor je bloemen maar dat was bij ons ook zo. Die hebben ze besteld vanuit Brazile...

Susces, Frida

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...